wtorek, 4 października 2011

Tani i dobry szampon Naturals od AVON


Szampon do włosów suchych i zniszczonych AVON Migdał i Awokado z serii Naturals 


Pojemność 250ml
Cena w promocji 4,90

Jeśli chodzi o kosmetyki AVON z serii Naturals, to do tej pory podchodziłam do nich trochę sceptycznie. Muszę stwierdzić, że nie posiadam żadnego innego kosmetyku AVON z tej serii. Odpychająco działała na mnie niska cena tych kosmetyków, a myślałam że idzie to w parze z jakością…. Aż do tej pory ;-)

Szampon podczas promocji dostępny był za cenę 4,90zł. Zamówiłam i stwierdziłam, że może go kiedyś użyję… Skusił mnie super zapach, przypominający zapach perfum.

Po umyciu jeszcze bardziej się do niego przekonałam. Włosy są lśniące i nawilżone. Nie stwierdziłam efektu tłustych włosów nawet przy większym użyciu szamponu, co zdarzało się u droższych szamponów innych marek.

Konsystencja jest gęsta i kolorem przypomina karmel.

Za taką cenę naprawdę warto się skusić. Z czystym sumieniem polecam!

3 komentarze:

  1. ładnie pachnie ale nie uzywam z naturalsa szamponow biore tylko do domu aby inni domownicy korzystali

    OdpowiedzUsuń
  2. jak chcesz to moge ci odsprzedac swoja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię mango i imbir. Nie dość że zapach obłędny to jeszcze moje włoski są po nim takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...