niedziela, 2 października 2011

Zmywamy oczy


NIVEA VISAGE – dwufazowy płyn do demakijażu oczu 125ml.

wstrząśnięty płyn po 1sek.
Skusiłam się na ten produkt, ponieważ nigdy nie używałam dwufazowego płynu do demakijażu. Zawsze używałam płynu do demakijażu oczu z firmy Garnier – dla mnie jest on po prostu niezastąpiony!

Zacznę od tego, że pomimo silnego wstrząsania płynu – dosłownie za sekundę staje się on z powrotem dwufazowy. Dwie fazy łączą się tylko na sekundę a, gdy chcę nasączyć nim wacik, jest już „podzielony”. Powoduje to szybsze zużywanie się jednej warstwy.

Płyn dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia moich oczu, pozostawia taką lekko-tłustą warstwę, czego nie lubię, ale takie są uroki płynów dwufazowych. Plusem jest jego cena (ok. 11zł) oraz to, iż jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe.

bardzo mocno wstrząśnięty
Mimo, iż jest całkiem dobry, to po skończeniu butelki jednak powrócę do Garniera.

3 komentarze:

  1. Mi ten z Nivea podrażnił oczy, a nawet do końca nie zmył makijażu. Z Garniera też podrażnił, Avon to powiedzmy szczerze porażka, a najbardziej to ja Ziaję lubię dwufazową :D

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety opakowanie trzeba skończyć... ale juz nie kupię drugiego, najlepszy jest garnier

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jestem przekonana do tych produktów dwufazowych . Niby jest okej , ale to uczucie tłustej skóry mnie nie zadowala : )
    Zapraszam również do mnie : )

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...