poniedziałek, 12 grudnia 2011

Bubel

Chciałam Was przestrzec przed lakierami firmy Delia z serii Crackle!!!



Był to mój pierwszy lakier z pękającym efektem. Kupiłam go w 'normalnym' sklepie samoobsługowym za 10zł. Wybrałam kolor nr 4 - zielony.



Byłam bardzo ciekawa efektu. Niestety strasznie się zawiodłam. Pomimo, iż pęknięcia wyszły ok, to lakier bardzo zabarwił mi płytkę paznokcia. Nie dało się go zmyć nawet po kilkunastu myciach!



Efekt pozostał taki, że po 3 miesiącach (!!!!!) nadal mam zabarwioną płytkę. Lakieru użyłam raz i nie użyję nigdy więcej! Strasznie się zawiodłam...



ODRADZAM!!!

7 komentarzy:

  1. dobrze wiedziec, wspolczuje

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie nałożyłaś najpierw bazy?
    będę omijać szerokim łukiem te lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  3. nałożyłam bazę i lakier pod pękacz... bubel to bubel

    OdpowiedzUsuń
  4. nie próbowałam z delii pękaczy ale chyba nie spróbuje, najbardziej lubię te z essence i wibo też przyzwoite także może wypróbuj, obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze :O straszna sprawa!
    na pewno będę omijać, na szczęście pękacze jakoś mnie nie kręcą ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. czyli naprawdę bubel przez duże B

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za bubel.. Ja ogólnie nie przepadam za pękaczami.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...