wtorek, 17 stycznia 2012

Maskara The Colosal Volum' Express od Maybelline New York

Dziś prezentacja nowej dla mnie maskary The Colosal Volum' Express od Maybelline New York, kolor 100% Black. Pojemność 10,7ml; cena 26zł.



Od producenta:
- kolosalne pogrubienie,
- 100% czarnych pigmentów,
- bez grudek.


Tusz dobrze się nakłada,  rzeczywiście nie robi grudek i dobrze pogrubia. Dokładnie rozczesuje rzęsy, dzięki wygodnej, dużej i gęstej szczoteczce. Co do koloru: to faktycznie głęboka czerń - inna niż w pozostałych tuszach, jakie miałam.



Dla nie których cena może okazać się minusem. Ja POLECAM!!!


Przypominam o moim rozdaniu! Więcej informacji znajdziecie TUTAJ!

14 komentarzy:

  1. miałam ten tusz, chwaliłam go koleżankom:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem go ciekawa, bo dużo dobrych rzeczy o nim czytałam, scandal od rimmela nie wywołał do końca zachwytów u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt daje:) dużo osób go zachwala więc jak zużyje to co mam w kolejce to go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten tusz i jest świetny, moje rzęsy są po nim ogromne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie byłam zadowolona z tego tuszu, jednak na Twoich rzęsach efekt mnie powalił! Może zrobię do niego drugie podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedys i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze wygląda ;) naprawdę fajny jest i warty swojej ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na mnie dziala tylko SS od Avon albo SS Max, może kiedyś spróbuję i ten ;) ps. a Lakier bez top coatu ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten i mam jeszcze one by one. i powiem, że jak dla mnie razem dają świetny efekt, bo sam colosal tylko wydłuża...

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba muszę go kupić, tym bardziej ze dostałam kupon z super-pharm, gdzie on jest w cenie 17,99 :D chociaż nawet nie wiem , czy to tanio czy normalnie ;) tonia85

    OdpowiedzUsuń
  12. Tonia to całkiem przyzwoita cena! :-)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...