poniedziałek, 2 stycznia 2012

Odżywka Eveline Paznokcie twarde i lśniące jak diament - Mój HIT - efekty kuracji


Dziś przedstawiam Wam, już dobrze niektórym znaną, odżywkę do paznokci Eveline ‘paznokcie twarde i lśniące jak diament’; pojemność 12 ml, cena ok. 9-11zł, dostępność – drogerie Rossmann oraz sklepy kosmetyczne.


Info od producenta: ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.


Dla mnie jest to produkt nr 1 jeśli chodzi o wzmocnienie i odżywienie paznokci!

Przed kuracją moje paznokcie rozdwajały się, były słabe i łamliwe. Była to również cena zbyt częstego malowania paznokci…


Odżywkę stosowałam tak jak zalecano: codziennie przez 3 dni nakładałam jedną warstwę odżywki, czwartego dnia zmywałam odżywkę i nakładałam znów pierwszą warstwę – i tak dalej. Parę razy skusiłam się na pomalowanie paznokci lakierem, wtedy odżywkę traktowałam jako bazę pod lakier. Również świetnie się sprawdza w tym celu.

PLUSY:
- duża pojemność,
- cena,
- utwardza płytkę paznokcia,
- wzmacnia,
- paznokcie nie rozdwajają się,
- nadaje paznokciom ładny, mleczny kolor,

MINUSY:
- mocny, odpychający zapach – szczypie w oczy,
- pod koniec opakowania strasznie gęstnieje.


Odżywka starczyłam mi na 1,5 miesiąca intensywnego używania. Jestem z niej bardzo zadowolona. Przyniosła efekty, jakich się spodziewałam. Ostatnio kupiłam odżywkę Eveline 8w1 i również liczę na podobne efekty. Stosuję ją od 1 stycznia br.

Dodam, iż od nieszczęsnego ‘zdarzenia’ z dzieciństwa mam problem z zapuszczeniem paznokcia przy palcu wskazującym lewej ręki… Dzięki tej odżywce problem zniknął!!!

12 komentarzy:

  1. też muszę sobie ja kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam 8in 1 i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem bardzo zadowolona z 8w1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam 8w1, ale tylko co jakiś czas... Jakoś nie potrafię bez kolorowych pazurków... tez daje taki efekt mlecznych paznokci;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko skończę nail tek to sobie kupię tą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją kupić bo ostatnio zauważyłam, że paznokcie zaczęły mi się lekko rozdwajać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam i niedługo zaczynam kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie teraz w promocji to ją kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. znalazłam Cię na wizażu i pewnie będę tutaj stałą bywalczynią, gdyż jestem konsultantką avon i nieraz nie wiem czy dany produkt można polecić albo sobie samej zamówić, a tutaj o niektórych mogę się dowiedzieć ;) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja rosnę i rosnę ;) fajnie, że działa bo odżywki Hean się u mnie nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo pozytywnych opinii słyszałam o tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...