poniedziałek, 9 stycznia 2012

Pogrubiający tusz do rzęs Super Enchant od Avon

Dziś prezentuję pogrubiający tusz do rzęs Super Enchant od Avon.
Pojemność 8ml, cena 17zł-35zł (w zależności od promocji), kolor Black.

Info od producenta: wachlarz rzęs, seksowna objętość, zalotne uniesienie. Ultralekki tusz nadaje rzęsom imponującą objętość bez ich obciążania. Wyjątkowa szczoteczka o unikalnym kształcie i miękkich włóknach dociera do każdej rzęsy. Formuła z naturalnymi minerałami i mleczkiem królewskim.


Poniżej zdjęcia rzęs niepomalowanych.


Tusz naprawdę bardzo pogrubia rzęsy. Wydaje mi się, że z takim samym, bądź lepszym efektem, jak tusz Super Shock Max od Avon, który prezentowałam TUTAJ!


Ładnie rozdziela rzęsy, a dzięki kształtowi szczoteczki - także unosi i podkręca. Jedynym minusem jest to, że odbija się na górnej powiece po pewnym czasie.

Myślę, że za cenę w promocji ok. 17zł warto go wypróbować.

Dla tych, które jeszcze dziś nie piły - kawa piernikowa :-) Pozdrowienia dla Turkusoowej Kawa jest pyszna!!!

11 komentarzy:

  1. fajny efekt przy użyciu tuszu. :) kawa piernikowa?! chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ten tusz nie dawał zadowalającego efektu - nie kupię ponownie

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie ten tusz jest lepszy os SuperShock Max, jest faktycznie lżejszy i nie skleja tak rzęs, jestem z niego zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. kawy chętnie się napiję ;)

    a dla mnie ten tusz to tragedia ;) chyba najgorszy w historii Avonu :D skleja niemiłosiernie rzęsy i bardzo szybko wysycha - po 2-3 tygodniach nie nadaje się już do użycia... jednak nie wymienię magnify i superfulla na zaden inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie piłam kawy piernikowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny efekt daje ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten tusz, ale jakoś nie mogę sie do niego przekonać..

    OdpowiedzUsuń
  8. Turkusoowa odpozdrawia :D fajnie że Ci piernikowa posmakowała :*
    tuszu Enchant nie miałam,bo zniechęca mnie ta szczoteczka...miałam taką innej firmy i nie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze przy oglądaniu katalogu się nad nim zastanawiam i jeszcze się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...