piątek, 24 lutego 2012

fluid z bazą Lirene Natural Look 2w1

Witam:-)
Dziś o podkładzie - fluidzie z bazą Natural Look 2w1 Aksamitna Gładkość od Lirene.
Pojemność: 30ml, cena ok. 28zł.
Dostępny w 4 kolorach.
www.lirene.pl

 Ja posiadam odcień IVORY 404


Od producenta:
Współczesne kobiety potrzebują nowoczesnych kosmetyków. Lirene Natural Look to pierwsze na polskim rynku, unikalne połączenie bazy i fluidu z innowacyjnym kompleksem Skin-Hydrosmooth. Dzięki umieszczeniu pigmentu w specjalnych osłonkach, fluid równomiernie się rozprowadza, a obecność kwasu hialuronowego poprawia nawilżenie cery. Idealnie wygładza i matuje skórę  oraz zapewnia efekt naturalnego makijażu, utrzymujący się nawet do 16 godzin. To aksamitna gładkość i wyjątkowy komfort stosowania dla tych kobiet, które idą z duchem czasu.

Nowatorskie fluidy z bazą wygładzającą zostały stworzone przez ekspertów Laboratorium Naukowego Lirene z myślą o wymagających konsumentkach, szukających naturalnego i długotrwałego makijażu z matowym wykończeniem. Kompleks Skin-HydroSmooth zawiera pigmenty w specjalnych otoczkach, zapewniające równomierne rozprowadzenie fluidu oraz intensywne nawilżający kwas hialuronowy.

Podstawą skuteczności jest baza silikonowa, która idealnie wygładza i wyrównuje, wspomaga matowienie skóry oraz wydłuża działanie i utrzymanie się fluidu na skórze.

 








Moja opinia:
+ świetna kremowo-pudrowa konsystencja,
+ delikatny zapach,
+ efekt matowienia,
+ nawilża,
+ naturalny i świeży wygląd bez efektu maski,
+ skóra aksamitna w dotyku,
+długotrwały efekt,
+ wydajny,
+ nie podrażnia,
+ nie zapycha,

+/- opakowanie - tubka - osobiście wolałabym pompkę,
+/- średnie krycie,

- lekko podkreślał skórki, chociaż przed użyciem stosowałam peeling:-(

Moim liderem nadal pozostaje Pharmaceris delikatny fluid intensywnie kryjący.

Dla zainteresowanych skład: /`Tiramisu`/ Aqua, Dimethicone, Isodecane, Nylon-12, Cyclohexasiloxane, Squalane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Glycerin, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Sylilate, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum, Benzyl Alcohol, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499




Bardzo dziękuję Pani Annie z firmy Lirene za przesłanie mi kosmetyku do testów.
Nie wpłynęło to na moją recenzję.


Przypominam o moim rozdaniu!!!

19 komentarzy:

  1. Widzę, że ładnie wyrównał ci koloryt, ale o tuszowaniu zaczerwień chyba można pomarzyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmmm mam mieszane odczucia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wydaje mi się, że pokrył skórę niejednolicie ... ale może to kwestia zdjęć/oświetlenia itp.?
      tam, gdzie masz full make-up jest w miarę ok, ale na tym zdjęciu bez makijażu dziwnie wygląda ;) :*

      Usuń
    2. to raczej taj jak piszesz - chyba kwestia oświetlenia, bo nie zauważyłam u mnie jakichś plam, czy smug.

      pierwsze dwa zdjęcia robiłam w inny dzień i może wtedy było inne światło (zdjęcia robię w świetle dziennym przy oknie:-)

      a na zdjęciach full make-up na policzki dodałam tylko róż

      Usuń
  3. jakoś mi nie wydaje się być taki zachęcający i dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem ładnie wygląda z pełnym makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej. Mam pytanie: jak zawiązujesz współpracę z firmami? Piszesz do nich e-maile czy sami cie wybrali?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam fluid i też chciałam dodać jego recenzję.A tu Ty ;D Nie będziesz miała nic przeciwko jeśli też o nim napiszę?
    A ja muszę przyznać,że jest moim faworytem wśród fluidów i tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu miałabym mieć pretensje? każdy pisze o czym chce :-) nie raz pojawiają się na blogach recenzje tych samych kosmetyków w podobnym czasie:-)

      Usuń
  7. Fajny ten fluid. Ładnie wygląda na twarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie się niestety nie sprawdzil, mialam wrazenie sztucznej skory :)

    ps: Jeżeli masz ochotę to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko do makijażu beauty blender, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jest za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja używam go prawie miesiąc i przymierzam się do recenzji. Przyznam, że spodziewałam się po tym podkładzie dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że tylko lekkie krycie i podkreśla suche skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. na zdjeciach ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo słyszałam o tym podkładzie. Jednak cena jak dla mnie jest trochę zbyt wysoka. PO zdjęciach jednak widzę, że świetnie wyrównuje koloryt. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie najlepszy! Stosuję od ponad dwóch lat. Wcześniej testowałam wiele innych fluidów. Efekt suchej skórki tylko wówczas, jeżeli nie posmaruję skóry wcześniej delikatnym kremem (taki dla dzieci:)) Mam skórę bardzo "wymagającą"- po trądziku, mieszaną. Używam toffee (408) cały rok. Jednak na zimę wolałabym, żeby toffee był o ton jaśniejszy. Może dojdzie moja opinia - prośba do producenta. Generalnie lubię produkty Dr Ireny Eris, nie ociekają sztucznością i mają dość przystępna cenę. Pozdrawiam. Lucy

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...