poniedziałek, 26 marca 2012

Błyszczyk Maybelline Color Sensational Cream Gloss 610 Naked Star

witam:-)

dziś będzie o błyszczyku od Maybelline New York Color Sensational Cream Gloss w odcieniu 610 Naked Star.
Pojemność 6,8ml, cena 21,20zł, dostępny w drogeriach oraz w drogerii internetowej http://wizaz24.pl/ pod tym linkiem.


Od producenta: zawiera barwniki połączone z nektarem z miodu, które pozwalają uzyskać trwały efekt wyjątkowego połysku, wygładza powierzchnię ust, zmiękczające woski topnieją w kontakcie ze skórą, pokrywając usta miękką i przyjemną warstwą ochronną bez uczucia suchości, zawiera witaminę E znaną z właściwości przeciwutleniających, połyskujące drobinki sprawiają, że usta pozostają gładkie, miękkie i intrygująco błyszczące.


Moje wrażenia:
Opakowanie proste, ładne, estetyczne z wygodnym i mięciutkim aplikatorem.
Konsystencja gęsta z masą drobinek, nie klei się.
Smak i zapach jakby landrynkowy, ale bardzo delikatny, nie nachalny.

Na ustach tworzy magicznie połyskującą taflę - która zmienia się w zależności od kąta patrzenia i odbicia światła - raz błyszczy milionem drobinek, innym razem tworzy taflę. Efekt niesamowity! Możecie to zobaczyć na zdjęciu błyszczyka na ręce - powyżej.

Nie jest jakiś super trwały, ale tez nie schodzi od razu. Drobinki nie emigrują po twarzy.





Podsumowując:
+ mnóstwo połyskujących drobinek
+ nawilża
+ nie klei się
+ delikatny smak i zapach landrynek
+ drobinki nie emigrują na twarzy
+ dostępność

 +/- średnia trwałość

- cena

Błyszczyk dostałam do testowania od Drogerii Internetowej http://wizaz24.pl/ - nie wpłynęło to na moją ocenę.

wizaz24.pl
 Pozdrawiam:-)

20 komentarzy:

  1. Kiedyś go też miałam i także byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takimi kolorami w dodatku z drobinkami..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi odcieniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje jest średni...mam go i jakoś mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek ładny, w sam raz dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś, 100 lat temu, były takie w ofercie Avonu. Takie samo opakowanie i odcień, fajny był...

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny ten kolorek, choć dla mnie ciut za ciemny by był :P

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor rzeczywiscie wyglada fajnie, chociaz sama wole pomadki

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda, ale niestety te drobinki mnie zniechęcają...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś otagowana, zapraszam do zabawy:
    http://slomianyzapalmoj.blogspot.com/2012/03/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny jaka ty jesteś piękna twoje oczęta hipnotyzują:)*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za komplement :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten błyszczyk, tylko o innym odcieniu. Kupiłam go na Allegro za śmieszną cenę. Oddałam go mamie, bo nie pasował mi ten odcień. Ja szukałam wtedy idealnego nudziaka. Moja mama jest z niego zadowolona, ale już jej się kończy, więc poszłyśmy na zakupy z mamą i wspólnie wybrałyśmy jej inny, nowy, nie z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...