poniedziałek, 30 kwietnia 2012

lakier Coral Prosilk nr 146 od Delia Cosmetics

witam:-)
Dziś upolowałam dwa lakiery od Delia Cosmetics i zastanawiam się, czemu do tej pory nie miałam lakieru z tej firmy?? Nie dość, że mają świetne kolory, ładnie kryją, to kosztują tylko 5zł!!!
Lakiery pochodzą z serii Coral Prosilk i posiadają numerki 146 (turkusowy) oraz 118 (koralowy).



Na pierwszy rzut idzie lakier nr 146.

Kolorek jest piękny! To taki morski błękit, turkus.




Lakier jest dość gęsty i szybko zastyga na paznokciu. 
Nie posiada drobinek, pięknie się błyszczy.
Dwie warstwy idealnie pokrywają płytkę. 
Pędzelek jest miękki i bardzo wygodny w malowaniu.



Z racji tego, że dziś użyłam lakieru pierwszy raz, nie wypowiem się o jego trwałości. Uzupełnię notkę w tym celu.



 Pozdrawiam :-)


17 komentarzy:

  1. ja mam 2: jeden pomarańczowy z fioletową poświatą i taki ciemny niebieski. Nie do końca odpowiadają mi kolory ( dostałam w prezencie)więc rzadko nimi maluje,ale wezmę je niebawem pod lupę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo osób z blogspotu ostatnio kupuje lakiery w kolorze błękitnym i koralowym,ale ,że tak kupują dwa na raz ;D
    Ten koralowy wygląda bardzo ciekawie ;)
    A niebieski jest super!Od dawna takiego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po przeczytaniu Twojego komentarza właśnie sobie uświadomiłam, że rzeczywiście tak jest :D

      Usuń
  3. fajny. :) czekam na ten drugi - aż pokażesz go na pazurkach. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, uwielbiam niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebieski jest bardzo ładny :) Podobny do niebieskiego z Sensique Nature Code ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. naprawde ciekawie wygląda na pazurkach..

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda ten niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko jeden lakier z tej serii, ale bardzo go nie lubię: krycie jest fatalne.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolor, zawsze wychwalam ich lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ich pełno... najlepsze lakiery z niższej póki cenowej wg mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smarfastyczny:) mam kilka lakierów z tej serii:) Lubię! Bardzo lubię!:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...