piątek, 4 maja 2012

Coral Prosilk Nr 118 od Delia Cosmetics

witam :-)
W tym poście pokazywałam Wam moje dwa nowe lakiery Coral Prosilk od Delia Cosmetics i opisałam lakier turkusowy a dziś pokażę drugi kolor, czyli odcień koralowy o numerze 118.





Moje wrażenia:
Lakier jest gęsty i szybko zastyga na paznokciu, dlatego też paznokcie trzeba malować dość szybko.
Nie smuży.
Wystarczy jedna grubsza warstwa, aby ładnie pokrył płytkę.
Pędzelek jest miękki, ale dziwnie się skręca przy wyjmowaniu z buteleczki.

Co mnie zasmuciło - na ostatnim zdjęciu powyżej widać piękny złoty shimmer, który jest niewidoczny na paznokciu. A szkoda, bo domyślam się, że efekt z nim byłby jeszcze piękniejszy...





Jeśli chodzi o trwałość - w trzecim dniu lekko starte końcówki powodują, że jestem z niego bardzo zadowolona.

Przy najbliższej okazji kupię jeszcze inne kolorki z tej serii.

Za tą ceną naprawdę POLECAM!!!

Pozdrawiam :-)

18 komentarzy:

  1. mam lakier w bardzo podobnym odcieniu z Eveline - pomarańcz ze złotymi drobinkami. ale jakoś na moich dłoniach nie podoba mi się ten kolor, być może są zbyt blade :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę w końcu kupić jakiś lakier delii, bo tyle osób się nimi zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ten shimmerek na paznokciach jest tak słabo widoczny:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Średnio podoba mi się ten kolorek, chociaż w sumie... Sama nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek:)

    Zostałaś oTAGowana: http://pyzata-jagoda.blogspot.com/2012/05/tag-11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiedziałam, że delia robi też lakiery do paznokci ;) chyba są ciężko dostępne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, ale nie jakoś super ładny. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze, to pierwszy raz widzę taką firmę.. szkoda że nie widać tych połyskujących drobinek. dziwne trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny, wiosenny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny :) Muszę w końcu kupić i wypróbować lakier z Delii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny jest :) w ogóle lubie te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo łądny :) kurcze nigdzie nie mogę znaleźć tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny kolor;)

    zostałaś otagowana, szczegóły u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam numer 155, taka mięta. Super. :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...