piątek, 11 maja 2012

Golden Rose Pearl Gloss Lipgloss Vitamin E Nr 3

witam :-)
dziś pokażę Wam błyszczyk, który dostałam od Producenta jako testerka Golden Rose - Pearl Gloss Lipgloss Vitamin E Nr 3.
Pojemność 8ml, cena 14,90zł, do kupienia m.in. w sklepie on-line Golden Rose.






Od Producenta: 
Pearl Gloss Lip Gloss, który pokryje usta intensywnym kolorem, a srebrzyste mikroperełki zmysłowo je uwydatnią. Kombinacja najwyższej jakości pigmentów oferuje ustom elegancki połysk. Przemyślane połączenie głębokiego koloru pomadki i wielowymiarowego blasku błyszczyka daje zadziwiający, trójwymiarowy efekt rozświetlania ust.
Dzięki innowacyjnej formule Pearl&Shimmer Gloss Lipgloss tworzy na ustach lekki film, który zapewni "efekt  nieklejących" się ust. Zawarte Witamina E i masło Shea nawilżają, zregenerują i zagwarantują ochronę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.




Moje wrażenia:
Opakowanie: błyszczyk zapakowany jest w elegancki złoty kartonik; ma bardzo fajny kształt klepsydry; opakowanie jest małe, poręczne i wygodne w używaniu. Aplikator to podłużna, dosyć długa, spłaszczona gąbeczka - bardzo wygodna podczas aplikacji.
Zapach, smak: owocowo, ale bardzo delikatnie/prawie niewyczuwalnie; bezsmakowy.
Kolor: trudny do określenia - w buteleczce ma odcień pomarańczowo-koralowo-złoto-różowy a na ustach to raczej delikatny koral/róż ze złotymi drobinkami.



Błyszczyk nie należy raczej do mocno kryjących - na ustach daje delikatny, przejrzysty efekt.
Fajnie nawilża usta i nadaje im piękny połysk.
Aplikator jest bardzo wygodny w używaniu - wystarczą dwa pociągnięcia, aby usta były nim pomalowane.
Trwałość średnia - po 2h był już prawie niewidoczny - w tym czasie dużo mówiłam, piłam, jadłam itp.
Opakowanie bardzo fajne - w sam raz do wieczorowej torebki, bądź kieszeni.


Dla zainteresowanych skład: Polyisobutylene, Tridecyl Trimellitate, Trimethylolpropanetriisostereate, Isononyl Isononanoate, Bis - Diglyceryl Polyacylapidate-2, Diisostearyl Malate, Silica Dimethyl Silylate, Microcrystalline Wax, Tocopheryl Acetate, Butyrospermum Parkii, Aroma, Propylbaraben.


Błyszczyk dostałam do testowania od Golden Rose dzięki portalowi urodaizdrowie.pl. Nie wpłynęło to na moją recenzję.


Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ładny kolor w opakowaniu ale na ustach za bardzo rzucają się w oczy drobinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te drobinki nie koneicznie do mnie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
  3. według mnie trochę za bardzo się błyszczy, ale na wieczór byłby ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udany kolor, ale te drobinki mnie nie przekonują

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię błyszczyków, bo wszystko mi się do nich lepi, szczególnie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor przepiękny, ale nie lubię perłowych błyszczyków :( Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  7. bez drobinek byłby ładniejszy. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. dosłownie przed chwilą napisałam komentarz o tym błyszczyku na innym blogu:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. :-* nie określałabym mianem 'boskie' ale niech Ci będzie ;D

      Usuń
  10. nie przepadam za takimi drobinkami w błyszczykach, mimo to bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. smakowity błyszczyk ;)
    fajnie tu u Ciebie, obserwuje i zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za błyszczykami, a ten moim zdaniem aż za bardzo się hm, błyszczy przez te drobinki ;p

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Na zadane pytanie odpowiem w tym samy poście oraz u Ciebie na blogu :)

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...