piątek, 25 maja 2012

lakier żarówa od Editt Cosmetics

Witam :-)
Dziś chciałam Wam pokazać lakier, jakim ostatnio pomalowałam sobie pazurki. To lakier szybkoschnący od Editt Cosmetics. Niestety nie wiem, jak ten kolor się nazywa, ani jaki ma numer - nie ma takich informacji na buteleczce...




Moje wrażenia:
Pędzelek jest dosyć sztywne, ale bardzo wygodny.
Sam lakier jest rzadki, jednak nie wpływa to negatywnie na aplikację.
Kolor to neonowa czerwień; na zewnątrz to raczej neonowy róż i rzeczywiście daje po oczach :D Zawiera maleńkie drobinki, widoczne tylko z bardzo bliska.

Aby uzyskać zadowalający efekt, konieczne są tutaj trzy warstwy. Przy dwóch widać nieestetyczne prześwity.




Trwałością nie zachwyca - na drugi dzień miałam spore otarcia końcówek i duże odpryski...




Podsumowując: lakier fajny, ale mógłby być chociaż troszkę trwalszy. Jestem zmuszona zmyć go na drugi dzień...


Zachęcam Was abyście oddały na mnie głos w konkursie z Perfectą, klikając w ten link!!!, bądź w banner :-) Z góry dziękuję :-*

Perfecta

Pozdrawiam :-)


12 komentarzy:

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...