środa, 9 maja 2012

promocja w sklepach Lidl od 17 maja - marynistyczne i kwiatowe printy!

witam :-)
Dziś chciałam Wam pokazać świetną ofertę w sklepach Lidl, która będzie obowiązywać od 17 maja br.
Promocja obejmuje kolekcję ubrań w modne marynistyczne i kwiatowe printy!
Tą promocję zauważyłam w jednym z tygodników, nie jest ona jeszcze widoczna na stronie www.


Na 100% wiem, że kupię strój kąpielowy, bo takiego właśnie szukam a ten jest idealny i do tego tani - kosztuje 32,99zł! Podoba mi się jeszcze tunika, widoczna w lewym dolnym rogu za 21,99zł.

Kupicie coś z tej promocji?

Pozdrawiam :-)

13 komentarzy:

  1. tunika też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, ta gazetka jeszcze nie śmignęła mi przed oczami. ciekawe kiedy pojawi się na ich stronie. :)fajna ta biała, luźna bluzeczka w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi podoba się ta biała tunika w czarne paski i z czerwonym paseczkiem. Może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to zależy jak te produkty będą się prezentować na żywo :) podoba mi się pareo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta tunika biała jest całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój rzeczywiście ładny :) Ciekawe jak będzie się prezentować na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tunika faktycznie wydaje się być fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O kawałek Flesza :) Mi się podoba tunika, a część rzeczy, chyba just jest, widziałam w gazetce, ale jeszcze inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten stroj jest swietny, ma ladny kroj az w szoku jestem ze to lidl :))) pozdrawiam, Nicole M. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo dzięki za informację;) coś sobie zobaczę;)






    zapraszam do mnie;*
    +obserwuję, może i Ty masz ochotę dołączyć do moich obserwatorów;)) będzie mi bardzo miło;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...