poniedziałek, 21 maja 2012

przesyłki, zakupy, wygrana :-)

Witam :-)
Dziś post zakupowo-wygraniowo-zdobyczowy :-) Trochę się tego uzbierało, sami zobaczcie :-)

Na początek pokażę Wam, co przyszło dla mojej mamy na Dzień Matki - to piękny łańcuszek-zegar od natajki za 45zł:




Teraz dzisiejsze zakupy:

- naszyjnik sowa kupiony w sklepie kosmetycznym za 12zł :-) sięga prawie do pępka:



- kosmetyki i rzeczy potrzebne do metody OCM (yhy ja też) : olejek rycynowy 1,86zł, oliwka Bambino 10,10zł, buteleczka z nakrętką 1,45zł oraz szmatka z mikrofibry za 5zł

mieszankę już zrobiłam i wieczorem będę testować :D


- odżywka do włosów L'OREAL
- krem do rąk Oriflame
- antyperspirant w sztyfcie Adidas
- szare mydło do prania mikrofibry z OCM


- wygrana w konkursie klikaczkowym na wizaz.pl- przy okazji chciałam podziękować wszystkim, którzy oddali na mnie głos :-*


- próbki do testowania dzięki portalowi http://urodaizdrowie.pl/ ze sklepu z kosmetykami naturalnymi http://www.spakosmetyki.pl/


Więcej grzechów nie pamiętam :D

Pozdrawiam :-)
Więcej grzechówm


22 komentarze:

  1. zestawu luksji zazdroszczę. :) fajne nasyzjniki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wszystkich tych produktów :)
    gratuluję wygrania;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mama się ucieszy ;) sowa jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oliwka się chyba nie nada, bo ma parafinę i będzie zapychać ;/
    Lepsza będzie jak już to hipp/babydream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że dobra będzie obojętnie jaka oliwka...

      Usuń
    2. No właśnie to jest jedyny haczyk - zapychanie.
      Najlepiej spójrz na wątek na wizażu.
      Ja bym z nią nie ryzykowała i zostawiła ją jako nawilżacz do ciała, może do włosów
      A do twarzy polecam olej winogronowy z biedronki lub te wspomniane wyżej.

      Usuń
  5. fiu fiu fiu, trochę tego przybyło;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama mam chrapkę na ten zegarek..poproszę o zdj na modelce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi Ci o długość to sięga do mostka :D

      Usuń
  7. Naszyjniki świetne :)
    I kąpielowych cudeniek masz do wyboru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczopląsu można dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same piękności!:)
    Zapraszam na małe rozdanie:
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. łańcuszek z zegarkiem jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chcę ten zegareczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. już dotarł?! OMG, nasza poczta mnie zadziwia:D dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Luksja cię rozpieściła.gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam to mydło w płynie do rąk Luksja. Napisałam o nim recenzję na swoim blogu. Polecam przeczytać. Oto link do niej: http://recenzjekosmetykowniktwielkiona.blogspot.com/2011/10/citrus-lime-i-fresh-green-apple-liqiud.html

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...