wtorek, 18 września 2012

cukrowy peeling do ciała masło kakaowe + owoc gardenii Perfecta SPA od Dax Cosmetics

Witam.
Cukrowe peelingi od Dax Cosmetics z serii Perfecta SPA kocham miłością bezgraniczną. Tutaj opisywałam peeling pomarańczowo-waniliowy a dziś opiszę regenerujący peeling do ciała masło kakaowe + owoc gardenii.
Od Producenta:
Moje wrażenia:
Opakowanie: duży, odkręcane, wygodne w aplikacji
Konsystencja: gęsta, zwarta, z małymi drobinkami zmielonej kawy oraz większymi drobinkami cukru
Zapach: piękny, kwiatowy
Kolor: biały
Zastosowanie: złuszczenie i wygładzenie skóry, regeneracja naskórka
Pojemność: 225ml
Cena: ok. 18zł
Dostępność: większość drogerii i sklepów kosmetycznych
Jak już wspomniałam na początku - peelingi z tej firmy po prostu kocham!
Peeling ma zwartą i gęstą konsystencję. Malutkie drobinki kawy dosyć mocno peelingują - osobiście lubię taki mocny i dokładny efekt.
Jeśli chodzi o zapach -  w opakowaniu bardziej czuć kawę. Dopiero przy peelingowaniu ciała uwalnia się aromat gardenii. Zapach ten jest obłędny i długo czuć go na skórze.
Skóra jest nawilżona, odżywiona i delikatna w dotyku. Nie wymaga balsamowania.
Niestety peelingi cukrowe są dosyć drogie i mało wydajne :(

Skład:
Ocena: 5/5

Polecam z czystym sumieniem. Już rozglądam się za kolejnym zapachem z tej serii ;)

Pozdrawiam :*

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sorr, że się wtrącę, ale jak peeling do ciała może zapychać? :O

      Usuń
  2. Ja mam masełko do ciała z tej serii. Kocham go i uwielbiam. Ma w sobie olej kokosowy i czekoladę. Pachnie obłędnie i wygląda jak budyń czekoladowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam czekoladowy, uwielbiam go. Planuję recenzję niedługo;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety nie mam mocnego i dokładnego efektu :( Ogólnie w tym peelingu lubię tylko zapach, aż pożałowałam ze masło oddałam siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie peelinguje mocniej niż pomarańczowo-waniliowy... ciekawe czemu mamy różne odczucia?

      Usuń
  5. Wydaje mi się, że pierwszy raz go widzę na oczy.. Dla mnie w peelingu najważniejsze jest ścieranie, zapach idzie na dalszy plan.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli polecasz to z czystym sumieniem mogę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rowniez uwielbiam peelingi z tej serii, jednak tego jeszcze nie mialam przyjemnosci uzywac.zapewne przy najblizszej wizycie w Polsce wpadnie w moje rece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam peelingi i masła z tej serii. Obecnie wykańczam masło kakaowe, a już w kolejce czekają następne. Peelingi też mam, ale muszę najpierw zużyć tę nieszczęsną Bielendę 'kokosową'. Na szczęście opakowanie wystarczy mi jeszcze maksymalnie na 2 użycia, więc już niebawem przerzucę się na coś lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę,że zużyłaś praktycznie do dna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wymaga balsamowania? To jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wymaga - jak po wszystkich peelingach cukrowych ;)

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze tego peelingu, ale chętnie go zakupie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. musi być cudowny! (: ale nie, nie kupię go ;D mam nadzieję, że nie spotkam w drogerii żeby się nie skusić na wydawanie pieniędzy. peeling kawowy mi zdecydowanie wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie widziałam tej wersji, ale przyznam, że niezbyt intensywnie się rozglądałam ;) Mam wersję marcepanową, ale nadal czeka w kolejce, bo mam otwarte dwa inne peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś marcepanowy był super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cukrowego jeszcze nie miałam, solny mnie nie zachwycił :O

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie testuje dwa peelingi ale ten jest jednym, z tych które mam zamiar kupić :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...