wtorek, 4 września 2012

lakier Ados Cosmetics Extra Long Lasting nr 631

Witam.
Dziś lakierowo - Ados Cosmetics Extra Long Lasting o numerze 631.


Opakowanie: kwadratowa buteleczka z plastikowym, czarnym trzonkiem, dosyć cienki lecz wygodny pędzelek
Konsystencja: gęsta
Krycie: bardzo dobre z racji konsystencji, do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy
Kolor: piękny odcień brzoskwini/moreli ;)
Wysychanie: standardowe
Trwałość: 3-4 dni
Pojemność: 9ml
Cena: 5zł
Dostępność: mniejsze sklepiki kosmetyczne
Kupiłam ten lakier dosyć dawno temu i przez długi okres jeździł i chodził ze mną w torebce. Całkiem o nim zapomniała, aż zlitowałam się nad nim i pomalowałam nim paznokcie. Teraz żałuję, że zwlekałam z tym tak długo, bo kolor okazał się 'tym' kolorem, którego szukałam szmat czasu!

To piękna brzoskwinka/morela! Kolor jest śliczny, zakochałam się w nim! Fajnie współgra z opaloną skórą. Pomaluję nim pazurki na weselę w tą sobotę :)

Jeśli chodzi  sam lakier: pędzelek jest wygodny, lakier dosyć gęstawy i szybko zastyga na paznokciu - trzeba spieszyć się z malowaniem. Kryje bardzo dobrze, typowy dwuwarstowiec.

Trwałość standardowa, czyli 3-4dni.
 Bardzo się cieszę, że za 5zł znalazłam to, czego szukałam od tak dawna!
Ocena: 5/5

Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam taki brzoskwiniowy kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny :)
    Taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piekny. Mam go na paznokciach u stóp. Na trwałość nie mogę narzekać bo noszę go już 8 dzień i jest w idealnym stanie. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam wlaśnie meila z zapytaniem ale nie miałam za bardzo czasu odpisać : ) A gdzie i kiedy to spotkanie się odbędzie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, taki kobiecy ;) Mam kilka lakierów od nich i jedyną ich wadą jest to, że szybko gęstnieją. ;(
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor ! ADOS- skądś kojarzę tę firmę, najwyraźniej miałam coś z ich kosmetyków i nie pamiętam "co to było"

    zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się taki kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zostałaś otagowana:)
    http://make-up-stories.blogspot.com/2012/09/versatile-blogger-award-otagowana.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* zastanowię się nad odpowiedziami ;)

      Usuń
  10. Śliczny kolor ! Z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny kolorek! Lubię lakiery Adosa

    OdpowiedzUsuń
  12. Z trwałością tych lakierów niestety nie ma szału. WYcierają się po paru godzinach...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tej firmy miętę i jest całkiem przyzwoita :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor rzeczywiście piękny! a na lakier tej firmy jeszcze nie udało mi się trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor :-)
    szkoda, ze u mnie słabo dostępny

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny :) ale u siebie nie lubię takich kolorów:)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...