sobota, 20 października 2012

ciekawostki z wijka Google cz. 3

Witam.
Dziś mam lenia, nie mam weny na napisanie konkretnego posta. Tak więc dziś będzie trzecia część ciekawostek z wujka Google:
oznacza 'piaszczysty mat' ;)
to pierwsze ciekawe :D
ot właśnie!
ano taka ze mnie już blondi :)
nawet nie wiesz jak bardzo!
też chciałabym się dowiedzieć
zdecyduj się w końcu!
to taka bardzo fajna firma z bardzo fajnymi kosmetykami :D
widziałam takie w hamerykańskich filmach :)
polecam pizzę - wczoraj robiłam :D

że hę?
biały!
Powiem Wam szczerze, że z każdym nowym, interesującym googlowskim wyszukiwaniem mojego bloga jestem coraz bardziej zdziwiona :D

Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. hahaha "jaki tusz nie robi pandy" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. co to jest sleek wymiata :D ;)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. co zrobić na kolację też jest ciekawe, w końcu internet prawde powie i podpowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nigdy nie ma tam nic ciekawego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no u mnie aż takich ciekawych rzeczy to nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe świetne :) U mnie było ostatnio 'coś na biedronki' :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie posty :)
    Mozna sobie humor poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wujek google - potrafi rozśmieszyć;P

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...