sobota, 27 października 2012

peeling do ciała liczi i rambutan - Farmona

Witam.
Podobno dziś śnieg zasypał pół Polski. Do mnie na szczęście nie dotarł. Dlatego dziś dla tch zasypanych mam coś na osłodę i relaks po zimnym i męczącym dniu - mega słodki peeling do ciała liczi i rambutan Farmona Tutti Frutti.
 Od Producenta:
Moje wrażenia:
Opakowanie: miękka tuba z wygodnym zatrzaskowym zamykaniem oraz odpowiedniej wielkości otworem
Konsystencja: gęsta z malutkimi drobinkami
Zapach: mocny, słodki
Kolor: zabarwienie różowo-pomarańczowe z czarnymi drobinkami peelingującymi
Zastosowanie: wygładzenie ciała, usunięcie martwego naskórka, odświeżenie
Pojemność: 200ml
Cena: ok. 11zł
Dostępność: większość drogerii
Peeling ma gęstą konsystencję. W kontakcie z wodą i ze skórą fajnie się pieni.

Drobinek peelingujących jest mało i są bardzo hmm... drobniutkie - co przekłada się na efekt ścierania. Ja osobiście wolę mocniejsze zdzieraki, dlatego efekt dla mnie jest średni (przez co również peeling jest mało wydajny).

Peeling ma mega słodki zapach! Kojarzy mi się z jakimiś słodkimi owocami tropikalnymi. Może jest to liczi, ale za cholerę nie wiem jak pachnie rambutan :D

Skóra po kąpieli jest odświeżona i wygładzona.

Jak ktoś nie wie - tak wygląda rambutan: ( ja przed chwilą dowiedziałam się w google :D
http://appetiteforchina.com
A tak liczi:
http://www.fmix.pl
Skład:
Ocena: 4/5
Pomimo, iż efekt peelingu jest średni - jego zapach pomaga mi zrelaksować się podczas wieczornej kąpieli.

Pozdrawiam :*

24 komentarze:

  1. Chętnie kupię ze względu na zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wolę mocne ścieraki :) Dlatego już tego bym nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z tej serii olejek do kąpieli i go uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam, że jest olejek z tej serii. muszę się za nim rozejrzeć :)

      Usuń
  4. Wszystkie produkty Farmony, które do tej pory miałam pachniały cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! jak nie owocowo, to czekoladowo - aż chce się zjeść :D

      Usuń
  5. Patrzę na tytuł posta i myślę: cholera, co to jest rambutan ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed chwilą odwiedziłam google, żeby się dowiedzieć :D

      Usuń
  6. Zapach na zimowe wieczory też się przyda:D

    OdpowiedzUsuń
  7. łeee, jak średnio ściera to nie dla mnie, ja lubię zedrzeć to co trzeba raz a porządnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie od rana pada śnieg. ciekawi mnie zapach tego peelingu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię mocne zdzieraki, a rambutana pierwszy raz widzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również - nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego :D

      Usuń
  10. już sobie wyobrażam ten zapach - lubię takie zapachy :-)
    rambutan?? człowiek uczy się całe życie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam go ze względu na zapach :) Też preferuję mocniejsze zdzieraki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam liczi z puszki, tak nawiązując do tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Raz w życiu jadłam liczi,dobrze smakuje,więc i na ten peeling mogłabym się skusić,pomimo iż nie przepadam za peelingami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Liczi jest nawet smaczne, ale ma taką dziwną konsystencję...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojj bardzo lubię słodkie zapachy! :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...