piątek, 21 grudnia 2012

Golden Rose Maxim Eyes Lash Mascara

Witam.
Dziś o maskarze Golden Rose Maxim Eyes.
Od Producenta:
Maxim Eyes Lash Mascara to nowoczesny tusz stworzony z myślą o kobietach, które nie są zadowolone z objętości swoich rzęs. Kosmetyk wyposażony jest w inteligentną, wyprofilowaną szczoteczkę, która ułatwia wydłużenie i uniesienie rzęs. Szczoteczka dociera do wszystkich, również tych najkrótszych i prawie niewidocznych włosków, wyraźnie je unosi i dodaje objętości, zapewniając perfekcyjny kształt każdej rzęsy. Efekt to maksymalnie pogrubione, uniesione i podkreślone rzęsy, które otworzą spojrzenie, dodadzą oczom blasku, a Tobie pewności siebie!
Opakowanie: w wesołym żółtym kolorze
Szczoteczka: silikonowa i bardzo giętka
Konsystencja: nie za rzadka, nie za gęsta
Kolor: czarny
Przeznaczenie: zwiększenie objętości
Pojemność: 9,3ml
Cena: 10,90zł
Dostępność: drogerie, sklepy Golden Rose oraz TUTAJ! KLIK!
Szczoteczka jest silikonowa i bardzo giętka, dzięki czemu tusz dociera nawet do najkrótszych rzęs.
Konsystencja jest w sam raz - nie za rzadka, nie za gęsta - spokojnie możemy pomalować rzęsy dwa razy bez efektu ich nadmiernego sklejenia.
Efekt: rzęsy są ładnie rozdzielone, uniesione i wydłużone. Efekt pogrubienia jest, ale osobiście wolę jeszcze mocniejsze pogrubienie.
Tusz nie rozmazuje się, ani nie kruszy.

Ocena: 5/5
Podsumowanie: Całkiem niezły tusz za małe pieniądze.
Pozdrawiam :*

30 komentarzy:

  1. bardzo fajny efekt daje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie zagęszczają, ale ciut posklejane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony z 3 tuszy z tej serii, niestety się skończył :(

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest to czego szukam. tylko ja u siebie nie wodze tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten efekt. Muszę skusić się na ten tusz, uwielbiam silikonowe szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wygląda na rzęskach :)
    Problem w tym, że u mnie w mieście jest ciężko dostępny a jeżeli chodzi o kosmetyki to wolę raczej stacjonarne zakupy :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jak na razie nie mam zamiaru zmieniać swojej ulubionej mascary Wibo Growing Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wykończę swoje kilkanaście sztuk, to rozejrzę się za tym ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny efekt daje ten tusz i co najważniejsze jest tani :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny tusz,muszę go poszukać u siebie w Rzeszowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się :)
    ale masz gęste rzęsy, więc na moich pewnie byłoby marniutko..

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ochotę ją zamówić jak był ddd, ale spasowałam bo mam zapas maskar:D

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę, że spróbuję przy następnym zakupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda genialnie, piękne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny efekt, na pewno kiedyś się skuszę na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna szczoteczka...i efekt też mi sie podoba ;)
    I.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...