środa, 12 grudnia 2012

wyniki rozdania "wygraj perełki green pharmacy"!

Witam.
Wczoraj o godz. 23:59 zakończyło się rozdanie "wygraj perełki Green Pharmacy"! Na dziś zaplanowałam sobie inną notkę, ale nie chcę trzymać Was dłużej w niepewności ;)

Zgodnie z regulaminem - wygrywają dwie osoby. Pierwsza osoba wybiera dla siebie dwa dowolne kosmetyki a druga osoba otrzymuje dwa pozostałe.

Przypominam co jest do wygrania:
- Eliksir ziołowy do włosów łamliwych, zniszczonych oraz farbowanych
- Delikatny żel do mycia twarzy zielona herbata do mieszanej i tłustej skóry
- Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów
- Balsam do włosów zniszczonych, łamliwych i osłabionych pokrzywa zwyczajna.
Nie przedłużając...
Pierwsza wygrywająca osoba, która wybierze dla siebie dwa kosmetyki spośród czterech wymienionych to:
Druga osoba, do której powędrują dwa pozostałe kosmetyki to:
Chciałam tylko dodać, że otrzymałam ponad 180 zgłoszeń, co dla mnie było ogromnym zaskoczeniem!
Dziękuję wszystkim za udział :*


WAŻNE: Czekam na maila z adresu aga.p0@poczta.onet.pl z informacją o dwóch wybranych kosmetykach oraz adresem do wysyłki nagrody. Z adresu olamex@o2.pl czekam informację z adresem do wysyłki nagrody :)
W przypadku nieotrzymania informacji do 14 grudnia do godziny 14:00 ponawiam wybór!!!


Pozdrawiam :*

21 komentarzy:

  1. Hurrra !!!
    Już piszę e-mail.
    agap0

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że nie wygrałam.myślałam ,że chociaż raz w życiu cos wygram :D no trudno.gratulacje dla wygranych . i mam ogromną do Ciebie prośbę rób częściej rozdania dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ robię! cały czas trwa rozdanie z kosmetykami Alterra również przeznaczone dla wszystkich czytelników mojego bloga ;)

      Usuń
  3. Eeeh nie udalo sie :( Może w rozdaniu Alterra sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje swietnych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...