piątek, 1 lutego 2013

ciekawostki z wujka Google cz. 4

Witam.
Dziś nocny post - jakoś nie miałam natchnienia na wcześniejszą publikację.
Dla odprężenia porcja ciekawostek, za pomocą których ktoś (jakimś cudem!) trafił na mój blog:
tlc oglądam, ale nie mam żadnej wstydliwej choroby ;)
no dzięki! a ja się tak starałam :/
The Colosal Volum' Express The Colosal Volum' Express...
choinko, choinko zostań wśród nas!
ja też a do mnie nie przyszedł! :p
jestem tego samego zdania ;)
powiało księdzem Natankiem...
głowię się i głowię, ale zupełnie nie wiem o co chodzi?!
z tym to raczej do mojego męża ;)
Ostatnimi czasy coraz mniej takich perełek, nad czym ubolewam. Tą część źródeł wyszukiwania kolekcjonowałam od października :/
Przyznam, że po niektórych uśmiech pojawił mi się na twarzy :D Czego to ludzie nie wymyślą ;)
Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty :D Bardzo poprawiają humor i dają do myślenia...co autor miał na myśli wrzucając daną frazę w google :D "Wystrzegajcie się wszystkiego" boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "rogaliki z zel wiznowym" - wydaje mi się ze ktoś po pijaku szukam przepisu na rogaliki z dżemem wiśniowym :D:D Mam tylko nadzieje, ze nie próbował nic piec w tym stanie.

    Lubie takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to się uśmiałam przy księdzu Natanku i tej picy :)
    Dzięki kuleczko za namiastkę dobrego humoru przed snem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahha :D Też nieraz się uśmieje przy tych trafieniach xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie można się pośmiać przy czytaniu tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że te poszukiwane rogaliki nie są z nadzieniem wizażowym:P Uwielbiam takie posty, ponieważ zawsze się przy nich uśmieję:)

    W przypadku "wystrzegajcie się wszystkiego" zawiało grozą:P Czyżby tym razem miał nadejść koniec świada:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czytać takie posty.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj monia, narzekasz, ze twoje czytelniczki co raz madrzejsze i nie szukaja u ciebie na blogu niedorzecznosci? Powinnas sie raczej cieszyc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie o tym pomyślałam, że czytelnicy są mądrzejsi :D

      Usuń
  9. Oj u mnie też ostatnio mało tych perełek znajduję, a tak świetnie potrafią poprawić humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha wyszukiwania jak i komentarze do nich są świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha, "domowa pica" - czuję się rozbrojona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie posty heh u mnie mało takich odnośników ale lubię czytać czyjeś :) ludzie to na prawdę mają fazę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię zerkać na tego typu wpisy :) Wyobraźnia ludzka nie zna granic :D

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie szukali po miodowych włosach i jakimś cudem znaleźli :D
    Ale miodowych włosów to ja nie mam.. haha

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty zawsze pośmiać się przy nich mozna :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...