sobota, 9 lutego 2013

mój pierwszy raz - loki prostownicą

Witam.
Pokażę Wam jakie dziś udało mi się zrobić loki prostownicą.

To moja chyba trzecia próba kręcenia. Dwoma poprzednimi razami zaniechałam po próbie zakręcenia trzech loków... Wtedy jeszcze nie 'zajarzyłam' jak to robić...
Dziś udało mi się za pierwszym lokiem i wreszcie załapałam o co chodzi!
Chociaż wyszło tak sobie, to cieszę się jak dziecko. Mam nadzieję, że następnym razem może być już tylko lepiej :D
Efekt:
Zauważyłam, że loki mają lepszy skręt jeśli przed kręceniem nałożymy na końcówki trochę olejku, który używamy do olejowania włosów.
Wiem, że taki zabieg stylistyczny nie wpływa zbyt dobrze na kondycję włosów, dlatego też nie będę ich kręcić zbyt często. Ale raz na jakiś czas można zaszaleć ;)
Pozdrawiam :*

76 komentarzy:

  1. Ja często podwijam włosy na prostownicy :):) lubie ten efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdradzisz, jak to robisz? Bo ja chyba też 1000 razy próbowałam i średnio to wychodziło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej - ciężko to wytłumaczyć. ile filmików obejrzałam nt. kręcenia włosów i ile nerwów zjadłam zanim załapałam o co chodzi...

      Usuń
    2. Ja załapałam po tym filmiku - http://www.youtube.com/watch?v=1XKbsT5LUyM

      Przepięknie Ci wyszły! Ja mam niesamowicie gęste włosy i po zakręceniu jednej połowy włosów, odechciewa mi się reszty i chodzę po domu z pół prostymi i pół kręconymi włosami :D

      Usuń
    3. rzeczywiście Karolina bardzo fajnie wytłumaczyła i pokazała jak powinno się to robić! szkoda, że wcześniej nie obejrzałam tego filmiku...

      Usuń
    4. super, zaraz sama zobaczę ten filmik :) Dzięki wielkie!

      Usuń
    5. pewnie wyjdą Ci super ;)

      Usuń
  3. Wow, ślicznie wyszły te loczki!
    A ja tak nie potrafię, zresztą i tak mam baaardzo niepodatne włosy...a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje włosy łatwo łapią nowy kształt, ale też szybko wracają do pierwotnego stanu...

      Usuń
  4. Super ci to wyszło:) też miałam parę podejść, ale w połowie włosów cierpliwość mi się skończyła:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam robić loki na prostownicy. NA początku też mi nie wychodziły, ale kilka prób i śmigam z łatwością ;) Ja lubię je jeszcze trochę roztapirzyć palcami, żeby nie były takie idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też je później roztrzepałam ;) chciałam pokazać na zdjęciach jakie loki uzyskałam

      Usuń
  6. są piękne!;) Szkoda, że nie ma zdjęć przodem:) Jaki błysk!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem bardzo ladnie wyszlo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie ci to wyszło:) ja próbowałam parę razy ale nie wyszedł mi ani jeden skręt i się poddałam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne loki Ci wyszły ! ja do dziś nie umiem kręcić ich prostownicą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie :) doszłam już do wprawy i wychodzą mi piękne loki, ale na początku nie mogłam ogarnąc jak one to robią. Teraz to 5 minut i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to bym mogła poszaleć ze skrętem - ma trzy prostownice - cienką, szerszą i najszerszą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak będę mieć w przyszłości jakąś wolną/lewą kasę to kupię sobie szeroką lokówkę ceramiczną

      Usuń
  12. Jak kiedyś miałam długie włosy to próbowałam. Pierwszy raz od niechcenia i wyszło zaje*iście. Potem na jakąś imprę będąc przekonaną, że wiem o co chodzi i ... nie wyszło :P A potem już miałam krótkie :P
    Tobie suuuuper wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już wbiłam sobie to do głowy i mam nadzieję, że do następnego razu nie zapomnę ;)

      Usuń
  13. Cudowne loki! Muszę sobie sprawić cieńszą prostownicę, bo tą którą mam niewiele da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam prostownicę (stylizator) ProSalon Curl & Straight PHS 9630, którą wygrałam w wizażowym konkursie ;)

      Usuń
  14. piękne Ci wyszły :) ja aktualnie mam za krótkie żeby kręcić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic nie stoi na przeszkodzie abyś sobie zapuściła ;)

      Usuń
  15. Przepiękne loki :) Będę musiała spróbować na swoich włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszły piękne :) mi się jeszcze nie udało ogarnąć jak robić to dobrze i szybko, więc zawsze brakuje mi cierpliwości, żeby w ten sposób zakręcić moje dość długie i gęste włosy

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie Ci to wyszło :D Musze kiedyś popróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uzyskałaś naprawdę ładne, grube loki:) Takie mi się najbardziej podobają:) W czasach, gdy sięgałam jeszcze po prostownicę, nigdy nie umiałam z jej pomocą uzyskać takiego skrętu, chociaż wiele osób zachwalało tę metodę;) Najwidoczniej nie wpadłam na to, jak należy prawidłowo wykonać tę czynność;) Teraz kręce włosy na koczki ślimaczki:) Moje włosy są falowane, więc łatwo poddają się takiej stylizacji;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślimaczków jeszcze nie próbowałam, ciekawe jaki uzyskałabym efekt?

      Usuń
  19. bardzo ładnie wyszło - ja próbowałam 2 razy i chyba nie jestem do tego stworzona ;-) Muszę przyznać - zdolna jesteś . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszlo :) ja jednak wole lokowke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłości przymierzę się do kupna lokówki ceramicznej ;)

      Usuń
  21. Świetne loczki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pieknie Ci wyszło - ja bardzo lubie tak kręcić włosy:D nie wiem czemu ale ubzdurało mi się, że jestes blondynka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem blondi, ale w okresie zimowym włosy mi bardzo ciemnieją ;)

      Usuń
  23. wyczarowałaś piękny skręt:) robi wrażenie w połączeniu z tak zdrowymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne loki :))) Świetnie się prezentują, aż żałuję, że nie mam długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto ma krótkie - chce długie, kto ma długie - obcina. zrozum kobiety :D

      Usuń
  25. pięknie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jak robię loki to przeważnie prostownicą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie nie robię, ale raz zaszalałam :D

      Usuń
  27. Piękne wyszły. Takie loki od wysokości ucha są moim zdaniem najpiękniejsze na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie, właśnie taki efekt chciałabym osiągnąć, ale coś mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny efekt, mi się nic nie chce nakręcić ;//

    wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może masz trudniejsze i nie podatne włosy na takie zabiegi?

      Usuń
  30. Bardzo ładne loczki :) Mi również na początku kręcenie włosów prostownicą nie do końca wychodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama robiłaś z tyłuloki czy ktoś Ci robił?; oo
    Pięknie to wyszło,super efekt chociaż gdy przychodzi do robienia loków to raczej wolę lokówki.. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Loczki wyszły bardzo ładne!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. polecam popsikać każde pasmo lakierem do włosow przed kręceniem, daje fajny efekt ;)

    smokeyawesome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne loczki i jakie gęste włosy :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...