środa, 27 marca 2013

Peaches and cream od TheOleskaaa - Gel Like Wibo

Witam.
Dziś pokażę Wam najsłynniejszy i według mnie najładniejszy lakier z blogerskiej kolekcji Wibo. Jest to kolor peaches and cream od Blogerki Theoleskaaa.

Opakowanie: podłużne, prostokątne. Trzonek wygodny podczas malowania. Pędzelek długi, średniej grubości, również wygodny.
Konsystencja, krycie: konsystencja bardzo gęsta, kremowa. Powiedziałabym, że problematyczna podczas aplikacji. Lakier bardzo szybko zastyga na paznokciu, robiąc smugi. Aby ładnie pomalować paznokcie trzeba się streścić i wykonać maksimum 3-4 ruchy - inaczej lakier będzie wyglądał brzydko. Krycie średnie - po dwóch warstwach widać jeszcze przebicia białych końcówek.
Wysychanie: masakrycznie dłuuuugie! Wydaje się, że lakier już wysechł a w rzeczywistości jest bardzo miękki i przyjmuje wszystkie wzorki z jakimi się zetknie.
Kolor: według mnie nie jest to typowa mleczna brzoskwinka a raczej brudny, lekko mleczny róż. Mimo to, kolorek bardzo ładny.
Trwałość: kiepska, kiepściutka. Już na drug dzień końcówki są sporo wytarte a do tego zdziera się przy mocniejszym zetknięciu z jakimś twardszym przedmiotem.
Podsumowanie: Olga postarała się, bo kolorek jest bardzo ładny. Szkoda że w pozostałych kwestiach nie wypada tak dobrze, jednak na to już nasze koleżanki Blogerki nie miały wpływu ;)

Miałyście lakier z blogerskiej kolekcji? Jakie są Wasze wrażenia?
Ja mam tylko ten egzemplarz, jednak miałam problem z jego zdobyciem - nie mogłam na niego natrafić, więc z pomocą przyszła mi Kamila- dzięki wielkie :*
Pozdrawiam :*

53 komentarze:

  1. wszędzie go u siebie szukałam, ale nie znalazłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny kolorek, mam podobny z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Jednak ja nie miałam okazji go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, ale nei skuszę się ze względu na niezbyt pochlebne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja i tak skusiłam się, chociaż wiedziałam :D

      Usuń
  5. mam ten lakierek i kolor również mi się podoba, jednak kwestia malowania, krycia i schnięcia to po prostu masakra jakaś. Jednym słowem blogerki się spisały jednak producent mógł się bardziej przyłożyć i dopracować kwestie jakości lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  6. niby każdy ten kolor zachwala a mi się kompletnie te blogerskie lakiery nie podobają;P

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, tak kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor piękny, ale słabe krycie i długie schnięcie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiele osób to zniechęciło :/ nie dziwię się

      Usuń
  9. Ten kolorek jest najszybciej wykupowany z całej kolekcji. Szkoda tylko, że jakościowo nie wypada zbyt dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor najładniejszy, więc nie dziwię się ;)

      Usuń
  10. Mam go i aż korci mnie żeby pomalować pazurki, ale na razie nie mogę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz go i jeszcze nie użyłaś go?! wstydź się :p

      Usuń
  11. jedyny lakier, który mnie jeszcze kusi z tej blogerskiej kolekcji... i jedyny którego nie mogę nigdzie dostać. A kolor ma przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor cudowny, szkoda tylko, że konsystencja taka gęsta, nie umiem się posługiwać takimi lakierami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja musiałam się streszczać podczas aplikacji i było ok ;)

      Usuń
  13. Chcę go, tylko ostatnim razem w Rossmanie był wykupiony a nie chce mi się co chwilę chodzić i sprawdzać czy został chociaż jeden ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skąd mogli wiedzieć, że wszyscy się na niego rzucą :D

      Usuń
  14. ładna aranżacja, u mnie niestety już dawno nie ma śladu po lakierach z blogerskiej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja mam problem ze zdobyciem tego lakieru tego konkretnego koloru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię się, jak takie na niego zapotrzebowanie ;)

      Usuń
  16. Niestety nie mam tego koloru, ponieważ u mnie w żadnym Rossmannie nie można go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez niestety nie dostałam już nigdzie tego lakieru;/
    Uroczy wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie odcienie ;)
    bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  19. ladny, jednak mnie poki co jeszcze nie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech Cię skusi, bo niedługo nie będzie można ich już dostać ;)

      Usuń
  20. najładniejszy kolor z całej kolekcjii;)

    OdpowiedzUsuń
  21. również uważam, że to najładniejszy odcień z całej kolekcji (Blue Lake też mi się podoba), ale tyle złego już na jego temat czytałam, że wolę popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. blue lake i mint sorbet jeszcze przyciągnęły moją uwagę ;)

      Usuń
  22. nie wiem czy to zasługa moich paznokci, ale lakier trzyma mi się mi spokojnie 5 dni bez żadnych efektów ubocznych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio? mi trzyma tylko jeden dzień... chcę Twoje paznokcie!

      Usuń
  23. i znów natrafiam na ten lakier, ale cóż się dziwić jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie pełno było tego koloru. Planuję go kupić i fiolet od Miratell ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba jeszcze nie widziałam pozytywnej opinii na temat tego lakieru, odnośnie oczywiście jego jakości. Szkoda, że Wibo się nie postarało, aby ta kolekcja była dobra.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałam go mieć, ale po wypróbowaniu jednego lakieru z blogerskiej kolekcji i przeczytaniu opinii o tym oleskowym, pewnie nie będę już go nawet szukać. Swoją drogą nie rozumiem skąd ten szał na niego, bo podobny kolor można na pewno znaleźć i jak widać ten nie jest chętny do współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jejku straszny szał jest na ten lakier, u mnie też go nie ma :D. Mi osobiście jak mam być szczera ten kolor średnio się podoba. Może dlatego, że wszelkie róże budzą u mnie odrazę :P

    OdpowiedzUsuń
  28. No ii pięknie :) Kolor sygnowany przez Oleskę ma piękny kolor, ale niestety szybko odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam 4 lakiery z tej kolekcji i faktycznie trwałośc i konsystencja pozostawiają wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. niezmiennie podoba mi się ten kolor, nawet bardzo :) Jednak u mnie jest wymieciony od dawna i pewnie się już na niego nie załapię.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...