sobota, 9 marca 2013

sobotni mix - jak naprawiłam bluzkę + loki na chusteczki nawilżane + smak z Krakowa

Witam.
Dziś miałam lekko zabiegany dzień - nie było czasu na napisanie sensownej notki. Dlatego dziś post zapchajdziura - sobotni mix;)

Zaczęło się od tego, że 2 miesiące temu kupiłam bluzkę w Top Secret, za którą dałam bagatela chyba 25zł. Tydzień temu zrobiłam w niej dziurę broszką a dziś postanowiłam ją naprawić. Z jakim efektem? Same ocenicie...
 Z filcu zrobiłam takie coś jak na zdjęciu poniżej. Miał wyjść wzorek podobny do cętek na ramionach ;)
 Naszyłam na dziurę i uzyskałam taki efekt:
Wyszło znośnie ;)
Dziś zakręciłam Wiki loki na chusteczki nawilżane:
Efektu nie uwieczniłam na zdjęciach. Jednak wychodzi to tak sobie nawet na średniej długości włosach, jakie ma Wiki. Włosy szybko się rozprostowuję a sam skręt wychodzi jakiś taki dziwny. Sama już nie zrobiłabym sobie takich loków.

Na koniec dnia chillout przy piwku (z sokiem oczywiście) z Krakowa od siostrzeńca Damiana :* Ufff... można wreszcie odsapnąć, dzień się kończy ;)
Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. świetnie teraz wygląda bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła ta naszywka :) Wiki ma śliczne oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się pomysł z tą naszywką :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie przepadam za piwem, to uwielbiam pszeniczną wersję tego trunku za jej bananowy aromat;)

    Ta naszywka świetnie komponuje się z bluzką. Świetnie poradziłaś sobie z zamaskowaniem dziury;)

    W moim przypadku chusteczki nawilżane swoim działaniem przypominają prostownicę. Lepsze rezultaty osiągam dzięki koczkom-ślimaczkom.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też tak czasem ratuję ubrania ;) a jak z kolei spodnie się przedziurawią to zawsze można obciąć nogawki i mieć szorciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie poradziłaś sobie z bluzeczką. Gdybym nie wiedziała, nie powiedziałabym, że to "poprawka":)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na naprawienie bluzki świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i problem dziury w bluzce rozwiązany :D Kurde takie teeraz są te materiały, że tylko broszkę przypniesz i wszystko leci...

    OdpowiedzUsuń
  9. |Super pomysł z naprawą bluzeczki. A wiki jest przesłodka :D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...