sobota, 23 marca 2013

VitaCeric - duża dawka energii dla skóry!

Witam.
Jeśli nie wiedzieliście wcześniej, to już wiecie, że biorę udział w konkursie na foto recenzję produktów VitaCeric od Dr Irena Eris. Konkursowa recenzja ma opisywać pierwsze wrażenia po użyciu produktów odnośnie aplikacji, zapachu, wchłaniania i konsystencji.
Do testowania wybrałam VitaCeric serum redukujące pory do cery mieszanej i tłustej oraz  VitaCeric witalizujący krem pod oczy.
Serum redukujące pory VitaCeric przeznaczone jest do cery pozbawionej energii - mieszanej i tłustej bez względu na wiek.
Rozszerzone pory to Twój problem? Zredukuj je!
Serum ma konsystencję rzadką, delikatnie jedwabistą o pomarańczowym zabarwieniu. 
Ładnie aplikuje się na twarzy i bardzo szybko wchłania się. 
Zapach ma świeży, soczysty, cytrusowy, delikatnie egzotyczny. 
Sam zapach dodaje energii nie tylko mojej skórze, ale mnie samej!
Podoba mi się to, że pozostawia na skórze jakby opalizujący, ale równocześnie delikatnie jedwabisty efekt podobny do bazy pod makijaż! Przez to świetnie współgra ze wszystkimi podkładami. 
Ta opalizująca mgiełka powoduje, że skóra nabiera zdrowego blasku, jednak nie świeci się.
Ruszyłam szarymi komórkami i napisałam wiersz o serum:

Olaboga! Problem wielki
-na polikach mam kropelki!
Jednak moje lustro kłamie,
muszę to powiedzieć mamie!
Nie kropelki a potwory,
brzydkie, rozszerzone PORY!

Lecz martwić się nie muszę,
coś ukoi mą duszę
- serum pory zredukuje
i me lico uratuje!

Jakież ono jest wspaniałe!
W konsystencji ciężkie wcale!
I pachnące cytrusowo,
egzotycznie, owocowo...

Wchłania się bardzo szybko,
twarz nie wygląda brzydko.

VitaCeric Cię uratuje
- wielkie pory zlikwiduje!
Twoja skóra wokół oczu jest zmęczona, pozbawiona energii?
Zmień to!
Użyj witalizującego kremu pod oczy!
Ten krem przeznaczony jest do każdego rodzaju cery, bez względu na wiek. 
Krem w konsystencji jest rzadki, jednak dosyć szybko się wchłania i nie trzeba czekać przed aplikacją podkładu.
Jest całkowicie bezzapachowy.
Delikatnie rozświetla skórę wokół oczu, odświeża ją i koi.
Krem jest idealny pod makijaż.
Wierszowe podsumowanie o kremie witalizującym:

Jeśli Twej skórze wokół oczu
brak energii - weź ją poczuj!

Ten krem witalizujący
efekt da odświeżający.
Skóra krem wchłonie szybko, 
będziesz piękna moja Rybko!

Chociaż on nie pachnie wcale
nie mam o to wielkich "ale",
bo cechuje się energią
- moje oczy już go wielbią!


 Pani Magdo - Dobra Duszo,
me recenzje wygrać muszą!
Ulżyj mym piekielnym mękom
- pragnę sławę zdobyć wielką.

Jeśli wygrać się nie uda
- pozostaje dawna nuda :(

Jeśli zaciekawiłam tymi Was produktami i recenzjami, to z pewnością w swoim czasie je zamieszczę.
Pozdrawiam :*

35 komentarzy:

  1. PORY wymiatają :D Nieźle się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super-zasługujesz na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha pomysł z porami na twarzy - boski! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* nie było łatwo utrzymać je na twarzy ;)

      Usuń
  4. Monia, wymiatasz! :D Jak nic nie wygrasz to bojkotuję konkurs :D
    Zdjęcia z porami mnie zabiły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Trzymam mocno kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam próbkę kremu na noc VitaCeric i byłam zachwycona. Zastanawiam się nad zakupem kremu pod oczy i na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o ku***! :D czub z Ciebie jest i to wielki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahaha normalnie pory mnie zabiły;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś geniuszem, powinnas pracować w reklamie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, zdjęcia są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spłynął mi tusz ze śmiechu :D
    Siedzę i szlocham.. Mega pomysł z porami. Chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam za zepsucie makijazu ;) dzieki wielkie!

      Usuń
  12. śliczne zdjęcia! i wierszyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezłą kreatywność :) gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wybrałam ten zestaw :) Recenzja super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wierszyki - masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny posciak.Bardzo lubie kosmetyki od pani Irenki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się Twoja radosna twórczość:) Wiersz o porach nieznacznie wysuwa się na prowadzenie;) Świetnie dobrałaś słowa, zdjęcia świetnie korespondują z treścią. Trzymam kciuki i życzę upragnionej wygranej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo za mile slowa! Mam nadzieje, ze uda sie cos wygrac :*

      Usuń
  18. Bardzo oryginalna i pomysłowa recenzja i te optymistyczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. HA hahahaha!!!
    Rozwaliłaś mnie tymi porami rozszerzonymi!!!
    HAHAHAHAHAH!!!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...