wtorek, 19 marca 2013

ze śladami zbrodni na paznokciach...

 <a href="http://www.bloglovin.com/blog/3502816/?claim=aqphca93guf">Follow my blog with Bloglovin</a>
Witam.
Coś ostatnio wzięło mnie na posty lakierowe. A dziś o lakierze Oriflame Pure Color w odcieniu Burgundy.

Opakowanie: okrągła, gruba buteleczka. Trzonek jest dosyć gruby, krótki i według mnie nieporęczny. Pędzelek jest cienki i krótki. To wszystko razem wpływa na to, że aplikacja nie należy do najprzyjemniejszych.
Konsystencja, krycie: średnio-gęsta w kierunku rzadkiej. Po pierwszej warstwie na paznokciu widać dziwne zacieki i mazy, ponieważ lakier dosyć szybko gęstnieje. Ja zawsze używam bazy pod lakier a w tym przypadku pierwsza warstwa lakieru ściągała bazę. Jednak druga warstwa całkowicie i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia.
Kolor: ciemne bordo z metaliczną poświatą.
Wysychanie: średni czas wysychania.
Trwałość: średnia - 3 dni. Już na drugi dzień widać starte końcówki.
Pojemność: 8ml
Cena: 14,00zł
Dostępność: konsultantki Oriflame. Ja zdobyłam go dzięki Pani Magdalenie Achtelik
Lider Klubu Oriflame
Tel.665-279-165
E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
www.my.oriflame.pl/twojsukces
http://www.facebook.com/OriTwojSukces
Ocena: 4-/6
Trzonek mógłby być bardziej poręczny podczas malowania a sam lakier bardziej trwały.

Miałyście lakiery Oriflame? Lubicie je?

Zapraszam do obserwowania mojego bloga na bloglovin' tutaj KLIK!
Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Co jak co, ale kolor to ona ma cudowny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, kolor wyjątkowy!

      Usuń
    2. Nawet się nie spodziewałam,że to Oriflame :) zdecydowanie wygląda jak z wyższej półki.

      Usuń
  2. bardzo łądny lakier;) nie lubie metalicznych, wolę matowe odcienie, jednolite, ale ten wygląda bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor i wykończenie niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wygląda na Twoich dłoniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden lakier z tej serii i szczerze powiem, że rączka mogła by być bardziej poręczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny, ale jak aplikacja jest jaka jest, to ja podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor zdecydowanie za ciemny jak dla mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor absolutnie fantastyczny, pomimo tylu wad! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mialam lakierow oriflame ani zadnego kosmetyku tej firmy.. ten kolor jest cudowny, szkoda ze mi nie pasują takie bo chyba bym sobie kupila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdyby był matowy byłby piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sam kolor niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na temat lakierów do paznokci Oriflame się nie wypowiem, bo żadnego do tej pory nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam kolor, tylko bez metalicznej poświaty - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za szczerą i rzetelną opinię :)
    Pozdrawiam,
    Magdalena Achtelik
    Tel.665-279-165
    E-mail:magdalena_achtelik@gazeta.pl
    www.my.oriflame.pl/twojsukces
    www.facebook.com/OriTwojSukces

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...