poniedziałek, 15 kwietnia 2013

granat i aloes - bombowe połączenie

Witam.
Dziś parę słów o masce nawilżającej do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes od Alterry. Z tej serii miałam również szampon i odżywkę, jednak oba produkty nie sprawdziły się u mnie, natomiast maska już tak.
Testowała właścicielka włosów niskoporowatych w kierunku średnioporowatych.
Od Producenta oraz skład:
Opakowanie: bardzo mięciutka, plastikowa tuba. Bez problemu można wycisnąć produkt do końca. Zamykanie na zatrzask z odpowiedniej wielkości otworem.
Konsystencja, kolor, zapach: konsystencja gęsta, jednak nie zbita a delikatna i kremowa. Kolor biały, zapach delikatny, słodki i bardzo przyjemny.
Pojemność: 150ml
Cena: ok. 9zł
Dostępność: Drogerie Rossmann
Aplikacja, efekt: maskę stosowałam raz w tygodniu, po rozprowadzeniu na włosach (z pominięciem skóry głowy) pozostawiałam na ok. 3 minuty, po czym spłukiwałam. 
Włosy po masce są nawilżone, gładkie, lśniące, miękkie w dotyku i sypkie. Z łatwością rozczesują się. Po umyciu jeszcze przez długi czas włosy ładnie pachną maską.
Stosowałam ją w duecie z różnymi szamponami i zawsze spisywała się super.
Ocena: 6/6
Maska, w odróżnieniu od szamponu i odżywki z tej serii, spisała się celująco. Jednak pamiętajcie, że to co mnie zachwyciło - u Was może się nie sprawdzić.
 
Pozdrawiam :*

29 komentarzy:

  1. Mam tą maskę, kilka razy jej dopiero użyłam, ale jestem pod wrażeniem jak gładkie włosy zostawia. Juz podczas spłukiwania czuć, że są "inne", takie śliskie

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie maski się nie sprawdzają :( są zbyt ciężkie dla moich kłaczków

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ta maska jest świetna! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam odżywkę i ją uwielbiam, maski jeszcze nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aż wstyd się przyznać, ale jeszcze jej nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jej nie polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją i bardzo lubię, choć u mnie troszkę wzmaga przetłuszczanie, ale tylko troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, a ja nadal jej nie kupiłam;/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ta maska sprawdzała się tak jak zwykła odżywka

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie ta maska też bardzo dobrze się spisała, a włosy mam wysoko porowate :) Niedługo zapewne napiszę jej recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zachwyciły szampon i odżywka z tej serii, z wielką chęcią dokupię sobie maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez ja mam, ale dopiero raz uzywalma, wiec nie wiem jeszcze co powiedziec ;) Mam nadzieje ze sie spisze tak jak u ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. to moje 3cie opakowanie, bardzo ją lubię :) a muszę przyznać,że bardzo rzadko kupuję jeden kosmetyk kilka razy...

    OdpowiedzUsuń
  15. początkowo w składzie przeraził mnie alkohol, ale zdecydowałam się kupić i też ją pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja użyłam jej dopiero kilka razy, ale jestem z niej na prawdę zadowolona.
    Świetnie nabłyszcza i wygładza moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie miałam, ale myślę że wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ją używam w inny sposób niż ty i też sprawdza sie u mnie świetnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnie siedzę z nią na włosach :) ale ja nakładam ją na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie cała seria z granatem sprawdza się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ta maska sprawdza się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja miałam już ok.siedem tubek-jutro kupię następne dwie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam tej maski i mimo, że wiele osób ją poleca ja zraziłam się do Alterry i jakoś nie łatwo mi się przełamać do testowania ich innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam kiedyś tę maskę i mi niestety obciążała za mocno włosy :( szkoda, bo podobał mi się bardzo jej zapach.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...