wtorek, 9 lipca 2013

60 second to... Manhattan!

Witam.
Ostatnio na blogu nie pojawiały się notki paznokciowo-lakierowe z tego względu, iż najnormalniej w świecie próbowałam moje pazurki zapuścić i doprowadzić do jako takiego wyglądu... Niestety NailTek FoundationII nie zdał u mnie egzaminu :(
Z pomocą przyszła mi nowość od Eveline - odżywka-serum 9w1 i to ona mi pomogła! Eveline znów nie zawiodło! Dzięki dwutygodniowej kuracji tą odżywką mogę pokazać Wam lakier wygrany w rozdaniu u Candy Killer - Manhattan Quick Dry 60 Second w kolorze 43S.

Buteleczka lakieru jest fikuśna i typowa, jak na Manhattan. Trzonek z pędzelkiem mógłby być troszkę dłuższy, co wpłynęłoby na komfort malowania. Sam pędzelek jest wygodny podczas aplikacji lakieru - 3 ruchy i paznokieć pomalowany ;) 
Trzeba jednak uważać, ponieważ lakier jest szybkoschnący, przez to dosyć szybko zasycha na paznokciu w trakcie malowania, mogąc tworzyć smugi - po prostu trzeba się streszczać ;)
Lakier w konsystencji jest dosyć rzadki i równomiernie pokrywa płytkę paznokcia. Dwie warstwy w rzeczywistości powinny wystarczyć, jednak na fotkach robionych w pełnym słońcu widać gdzieniegdzie prześwity ;/ Przyznaję - mógłby lepiej kryć.
Lakier koloru koralowego ;) Na zdjęciach wyszedł bardziej czerwony, ale to wina mojej lustrzanki. JealousJelly (klik!) idealnie pokazała kolor lakieru.
Rzeczywiście lakier jest szybkoschnący! Myślałam, że będzie tutaj jak w przypadku lakierów innych firm, które obiecują cuda, wianki a okazuje się, że niczym nie różnią się od zwykłych lakierów. W przeciągu 5 minut paznokcie zdążyły mi wyschnąć po pomalowaniu 9w1 Eveline oraz dwóch warstw lakieru Manhattan! To lubię!
Trwałość średnia - 2-3 dni. Jednak na mniejszą trwałość może mieć wpływ używanie odżywki z Eveline.
Pojemność: 7ml
Cena: ok. 8-11zł
Dostępność: drogerie
Ocena: 4+/5
To mój pierwszy lakier Manhattan i myślę, że nie ostatni ;)
A Wy lubicie, używacie lakiery tej firmy?
Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. jakoś mi nie po drodze do tych lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak odwiedzę Pepco i będą jakieś ciekawe kolorki to się w nie zaopatrzę. Bo jestem całkiem zadowolona z tych lakierów ;)

    Ps. ładny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :) Ja sądzę, że ta odżywka właśnie przedłuża trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor super. Skoro szybko schnie, to i można więcej warstw nałożyć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wole firme chic także z pepco , ślicznie kryje przy pierwszej warstwie nie smuży schnie zanim zdarzymy pomalować druga rękę i kolorki z seri limitowanej cudo ,

    OdpowiedzUsuń
  6. ładniutki, koral lubię w każdej postaci - to mój najulubieńszy letni kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie nie ma szafy manhattanu buuu

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ładny kolorek, taki mój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny ma kolor ;)
    chyba muszę się w tą odżywkę zaopatrzyć, bo znowu zaczynają mi się rozdwajać paznokcie ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny muszę wypróbować:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam jeden kolorek z tych lakierów, ale wybitnie się nie polubiliśmy. Rozpracuję go jeszcze ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam jeszcze okazji używać tych lakierów, ale kolory mają świetne :) twoje pazurki wyglądają niesamowicie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor jest bardzo pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też mam lakier z tej serii tylko w innym odcieniu i jego trwałość jest naprawdę długa ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo! Bardzo bardzo mi się podoba!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lakiery z Manhattan'a! Twój kolorek marzenie <3

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...