sobota, 26 października 2013

Mat w normie!

Witam.
Pewnie już natknęliście się na podobne recenzje u innych blogerek, biorących udział w konkursie w związku z wejściem do drogerii nowej serii NORMAMAT Dr Ireny Eris. I ja również wzięłam udział :) Poprzednim razem udało mi się zdobyć tylko nagrodę pocieszenia. Nie wiem czemu, ale miałam nadzieję na zajęcie konkretnego miejsca. Niestety nie udało się a tym razem wiem, aby nie liczyć na żadną nagrodę ;) 
Poprzednim razem postawiłam na kreatywność i humor a dziś na jakość zdjęć. Pierwsze zdjęcia zrobiłam już jakiś czas temu i nawet jedną fotkę dodawałam na Facebooka, chwaląc się nowym nabytkiem - lampą pierścieniową. Wczoraj zabrałam się za zdjęcia jeszcze raz, licząc na fajniejszy efekt. Niestety takowego nie było. Pierwsze lepsze, jak to mawiają starzy Indianie ;)
P.S. Przypominam, że jest to wstępna recenzja, moje pierwsze wrażenia po zastosowaniu danego produktu.

Krem-nektar nawilżająco-matujący na dzień NORMAMAT Dr Irena Eris
Krem-nektar zamknięty jest walcowatym opakowaniu z wygodną i higieniczną pompką typu air-less. Wzornictwo minimalistyczne, bardzo eleganckie - od razu widać, że mamy do czynienia z kosmetykiem luksusowym.
Po wyciśnięciu porcji kremu od razu czuć świeży, delikatny i lekko kwiatowy zapach, który dla mojego nosa jest bardzo przyjemny!
Krem w konsystencji jest rzadki i wodnisty, jednak bardzo szybko wchłania się, nie pozostawiając na skórze nieprzyjemnego filmu. Za to czyni skórę gładką, miękka i jedwabistą w dotyku. Widać, że moja skóra jest ładnie zmatowiona, dzięki czemu również podkład lepiej się na niej zachowuje.
Kremik jest bardzo przyjemny w stosowaniu. Nawilżenie i matowienie to jest coś, czego mi najbardziej potrzeba. Ogromnym plusem również dla mnie jest zawartość filtra SPF 20. Mam nadzieję, że krem nie zawiedzie mnie przy regularnym użytkowaniu ;)
Czujecie się skuszone nową serią Dr Ireny Eris? :D
Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jaka jest cena i gdzie go dostać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, krem bardzo elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście mam ochotę na coś ze stajni Eris już od daaaawna, ale zawsze znajdę coś innego, tańszego, bardziej polecanego no i skutkiem tego jeszcze nigdy nic konkretnego z tejfirmy nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupię, nie mam zaufania do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że poprzednim razem nie wygrałam - moim skromnym zdaniem byłaś najlepsza :*
    tak, czuję się skuszona ;) to niepierwszy raz, kiedy zaglądam do Ciebie, a Ty mnie kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem-nektar hehe, czego to nie wymyślą ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. używam wersję na noc i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zainteresował kwiatowy zapach :)
    Zdjęcia naprawdę bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda ciekawie, chyba się na niego skuszę jak zużyję mój obecny filtr :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie takiego kremu potrzebuję! teraz korzystam z genialnego kremu Clarena, o którym przedwczoraj pisałam i też go gorąco polecam;]

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem jego coraz bardziej ciekawa, też go powinnam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...