piątek, 21 lutego 2014

Szampon i płukanka/odżywka do włosów blond Isana

Witam.
Dziś opiszę Wam zestaw - szampon i płukankę/odżywkę do włosów blond Isana. Kosmetyków tych używam intensywnie od grudnia. Płukanki zostało jeszcze na jedno użycie, więc myślę, że teraz jestem w stanie napisać o nich co nieco :)
Info od Producenta: odżywka jak i szampon z ekstraktem ze słonecznika i rumianku jest specjalnie dostosowany do potrzeb włosów blond i farbowanych na blond. Formuła pielęgnacyjna z witamina E, pantenolem, filtrem UV i pigmentami koloryzującymi pozwala włosom lśnić słonecznym blondem przez długi czas. 

Oba kosmetyki zamknięte są w "grubych", plastikowych opakowaniach. Iście wiosenny, żółty kolorek przypomina nam o jaki kolor włosów chodzi ;) Odżywka/płukanka stoi do góry nogami, czyli standardowo w kosmetykach tego typu. Opakowania wydają się być solidne, jednak zatyczka od szamponu urwała się już na początku używania, a to za sprawą tego, iż stawiała opór podczas otwierania. Oba produkty mają ładny, delikatny, słodkawy zapach. Szampon ma odpowiednią konsystencję, jest przezroczysty o żółtym zabarwieniu. Odżywka jest gęsta, w konsystencji jak typowa odzywka, jest koloru żółtawego.
Szampon świetnie pieni się podczas mycia, czasem mam wrażenie, że aż za bardzo ;) Bardzo dobrze oczyszcza, zmywa nawet naftę kosmetyczną. Nie plącze włosów podczas mycia. Nie podrażnia. Po umyciu włosów tym szamponem oraz zastosowaniu płukanki, włosy są miękkie w dotyku i wygładzone. Nie sprawiają problemów podczas rozczesywania. Z szamponu jestem bardzo zadowolona, natomiast po odżywce nie zauważyłam jakichś spektakularnych efektów - ot, zwykła odżywka. Nie jestem w stanie określić, czy zestaw ma jakikolwiek wpływ na kolor moich włosów. Gapa nie zrobiła zdjęcia przed i po, więc nie umiem tego ocenić. Oba kosmetyki są bardzo wydajne i tanie.

Szampon: pojemność: 250ml; cena: ok. 7zł
Płukanka: pojemność 200ml; cena: ok. 8zł
Cała seria dostępna wyłącznie w Drogeriach Rossmann.
Szampon TAK, odżywka NIE. Szampon z pewnością w przyszłości wyląduje w moim koszyku, odżywce podziękuję. Wolę nawilżającą Isanę (niebieska zatyczka) - ta rzeczywiście działa. Być może płukanka na innych włosach spisze się lepiej?
A Wy używacie szamponów i odżywek, przeznaczonych do odpowiednich kolorów włosów, czy nie zwracacie na to uwagi?
Pozdrawiam :*

17 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze szamponów z Isany, odżywek tym bardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam szampon i też sobie go chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz poszukuję produktów do rudych włosów, czegoś co pozwoli chociaż o chwileczkę dłużej zatrzymać kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. mialam kiedys szampon i odzywke dla wlosow blond z Timotei. I te powiem tak,ze szampon byl niezly a odzywka taka przecietna, slabo nawilzajaca. Nie widze sensu w kupowaniu kosmetykow tego typu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzadko zwracam uwagę na to dla jakich włosów przeznaczony jest dany produkt - przede wszystkim interesuje mnie skład. Ja bardzo lubię różową Isanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebieska odżywka z Isany to też moja ulubiona :) A co do kolorów to nie zwracam na to uwagi, zwłaszcza, że bardzo często zmieniam kolor włosów :P i sama bym nie wiedziała jakie kosmetyki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wersję dla włosów brązowych i nie był to udany duet. Moja odżywka w ogóle nie była wydajna, skończyła się w połowie zużywania szamponu i faktycznie jest gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nigdy... ostatnio rzadko korzystam z drogeryjnych szapomnów i odżywk...

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bardzo lubię duety do włosów blond , kiedyś mama mie przywiozła z Niemiec fajne duety , w polsce jeszcze nie odnalazłam takiego duetu żeby mnie zachwycił :[ [ mówięoczywiście typowo do blond włosów :D ]

    OdpowiedzUsuń
  10. wstyd przyznać,ale nie wiedziałam,że isana ma też szampony..

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam odżywkę do ciemnych włosów i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła - pogłębiała kolor i nadawała blask :) Niestety starczyła tylko na 2 tygodnie z hakiem :P Z pewnością będę do niej wracać.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie odżywka spisuje się super, używam od dawna i również opisałam ją na blogu, tylko wcześniej, chyba w listopadzie :)
    Lubię te kosmetyki, są tanie i dobre :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainteresował mnie szampon. Obecnie staram się używać szamponu dostosowanego do koloru włosów, bo staram się rozjaśnić mój blond.

    OdpowiedzUsuń
  14. od Isany jeszcze nie używałam choć widzę że opinie pochlebne :) a Chantala któraś zna?

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja korzystam z rzepowej joanny i klasycznego babydream. popatrzę na skład, może sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...