wtorek, 18 marca 2014

Najchętniej czytane posty - luty 2014

Witam.
Dziś mam dla Was zestawienie Złotej Trójki najchętniej czytanych postów w lutym 2014. Kiedyś postanowiłam zamieszczać co miesiąc takie zestawienie i myślę, że nie zapomnę o tym ;) Takie posty będę zamieszczać w połowie kolejnego miesiąca, gdyż wtedy posty pod koniec poprzedniego miesiąca będą miały większą szansę znaleźć się w tym zestawieniu ;) Zapraszam!

1. Niekwestionowanym zwycięzcą był post o matowych pomadkach Golden Rose Velvet Matte! Ilością wyświetleń pobił prawie 5-krotnie post plasujący się na drugim miejscu! A w poście 5 kuszących odcieni [klik!] ;)
2. Drugie miejsce zajął post z moją fashion wishlist z torebkami i butami [klik!] Buty nr 4 z ostatniego zdjęcia tegoż postu mam (ja mam czarne), ale w outficie nie wszystkim się spodobały ;) 
3. Trzecie, ale równie zaszczytne miejsce zdobył post z woskami WoodWick [klik!] Świetne zapachy, więc nie ma się co dziwić ;)
Zapraszam za miesiąc na podobne zestawienie ;)
Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Wszystkie posty bardzo ciekawe, mnie najbardziej interesuje pozycja 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Te woski są bardzo ciekawe, nie słyszałam o nich wcześniej!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie się wszystkie posty podobają i czytam chętnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dziwnego, że post o pomadkach Golden Rose był tak często odwiedzany. Te pomadki są super!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne te pomadki Golden Rose, sama mam 3 i zaluje, ze nie kupilam w Polsce wiecej :) ale nadrobie to pewnie wkrotce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozumiem, dlaczego te posty są najchętniej czytane. piękne pomadki , jestem torebkoholiczką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki muszą być świetne;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomadki są the best - 1 i 3 od lewej są najładniejsze :)
    Torebki też niczego sobie, zwłaszcza czarna mi wpadła w oko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez o pomadkach czytałam z wielkim zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydatne zestawienie. 2 z tych wpisów mi umknęły, więc mogę nadrobić!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...