niedziela, 27 kwietnia 2014

Outfit 27/04/2014 - motocyklowa kurtka + wspomnienie po torebce z Sammydress

Witam.
Miałam pokazywać więcej outfitów, ale zawsze coś ;) Dziś dosyć ładna pogoda nastroiła mnie do zrobienia zdjęć outfitu z motocyklową kurtką sheinside.com (moją ulubioną!) oraz torebką z ćwiekami z sammydress.com, która przeżyła tylko jedno wyjście :( Zapraszam!
 
Kurtka|jacket: sheinside.com, bezpośredni link do produktu [klik!]
T-shirt: COS
Spodnie|pants: F&F
Buty|boots: lovelyshoes.net, bezpośredni link [klik!]
Torebka|bag: sammydress.com, bezpośredni link [klik!]
Naszyjnik|necklace: Oriflame
Okulary|glasses: Firmoo

Chciałam również wspomnieć o dzisiejszej torebce [klik!]. Nie oczekiwałam cudów, ale też nie spodziewałam się tak niskiej jakości. Wprawdzie materiał jest dosyć solidny i nie wygląda jak cerata, ale "metalowe" elementy okazały się bardzo niskiej jakości a podszewka wewnątrz była rozdarta! Kółeczka przy rączkach nie były dociśnięte do końca, w efekcie czego przy pierwszym wyjściu chyba z 10 razy wypinały się z zapięć :( Kiedy chciałam je docisnąć do siebie - po prostu pękły, gdyż okazały się aluminiowe, czyli bardzo kruche. Niestety po pierwszym wyjściu torebka nie nadaje się już do użytku... Torebka jest bardzo ładna i mega podoba mi się, ale niestety aby w niej chodzić musiałabym teraz pokombinować coś  z zapięciami... Wielka szkoda:(
Mam nadzieję, że chociaż trochę podoba Wam się mój outfit ;)
Pozdrawiam :*

50 komentarzy:

  1. napisałaś cugów powinno być cudów ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja torebka z sammydress też okazała się chłamem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde no to jaja z tą torebką .. ostatnio widziałam na YT filmik, gdzie dziewczyna normalnie porwała na strzępy torebkę od nich, bo najpierw jej rączki odpadły to rozwaliła ją całą ... szkoda, że torebki nie są dobrej jakości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać tego filmiku :O Nie sądziłam, że to rzeczy AŻ TAK złej jakości :O Raczej już tam nic nie zamówię :/

      Usuń
    2. oglądałam ten filmik RGP :) myślałam, że moja okaż się lepsza...

      Usuń
  4. Wystarczy wstawić metalowe kółeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. outfit outfitem ale ja to się zachwycam Twoimi włosami *.*
    szkoda tej torebki :(( wygląda świetnie, ale jak widać jakoś tragiczna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      no szkoda, tym bardziej, że mega podobała mi się...

      Usuń
  7. Buty są po prostu piękne. Ciekawie się komponują z całą kompozycją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. świetna jest i super wygodna! bałam się brać w ciemni bez przymiarki, ale jak widać - niepotrzebnie :)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz. :D Szkoda tej torebki. :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) a Twoje włosy mnie oczarowały :)
    p.s. każdy nowy dzień zaczynam wejściem na Twojego bloga - świetna robota !
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, że jesteś ze mną! odzywaj się częściej :*

      Usuń
  11. Aluminium nie jest kruche :) To jest na bank inny rodzaj metalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co to, bo na pewno nie jest to twardy metal. złamał się z łatwością

      Usuń
  12. musiałabyś pokombinować z mocniejszymi kółkami, takimi jak np. od breloków - ja tak naprawiam słabe zapięcia przy tego typu torebkach :)
    fakt szkoda torebki, ale można dać jej jeszcze drugą szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mi podpowiedziałaś!!! przecież mam kółka do breloków! a ja zastanawiam się ;)

      Usuń
  13. szkoda, że torebka nie przetrwała. ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te azjatyckie wyroby, jakością niestety nie grzeszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kurtka bardzo fajnie wygląda:) spodnie także, a buty cudne! zwłaszcza ich kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobną kurtkę i też ją lubię :)
    a szkoda, że torebka taka kiepsko, bo ładna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurtka jest mega wygodna. obawiałam się, że rękawy będą zbyt długie, ale jest ok :)

      Usuń
  17. Fajna stylizacja, chciała bym mieć kurtkę w takim stylu jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* teraz w każdy sklepie znajdziesz podobne kurtki:)

      Usuń
  18. torebka super, ale widze, że jakosc okropna, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka :(

    ale Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* walczę o spadek -5kg, ale ciężko idzie. teraz gdy mam 2 tygodnie rehabilitacji kręgosłupa nie mogę ćwiczyć i biegać, więc czekam i przebieram nogami :)

      Usuń
  20. Świetne spodnie, no i ta kurtka :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ta kurtka, ale mam już podobną to nie będę wydziwiać. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. torebka piekna,da sie naprawić.wstawi inne rączki badz lancuch

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz długie włosy :D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...