wtorek, 8 kwietnia 2014

Próbkomania. Dobierz idealny odcień podkładu!

Witam. 
Zapewne wiele z nas ma problem z doborem odcienia podkładu. A jeśli kupujemy w drogerii internetowej, to problem jest jeszcze większy. Często Producenci i sklepy internetowe posługują się tzw. siatką kolorów, jednak czasem zdarza się, że "na żywo" odcień wygląda zupełnie inaczej! Jak zatem rozwiązać ten problem? Najlepszym rozwiązaniem jest zdobycie próbek interesujących nas podkładów i poszczególnych odcieni. Możemy wtedy na spokojnie przetestować podkład w domu i zaobserwować jego zachowanie. Jednak wiemy, że zdobycie próbek to wcale nie taka prosta sprawa... Czasem znajdziemy takie w gazetach, ale wtedy są to zazwyczaj bardzo ciemne odcienie a wiemy przecież, że Polki mają raczej bardzo jasną cerę . Co zatem?!
Naprzeciw tym problemom wyszła drogeria internetowa ekobieca.pl, która postanowiła nam pomóc! Od 25 marca w tej drogerii internetowej możesz sama wybrać jakie próbki kosmetyków (podkładów, baz pod makijaż etc.) chcesz otrzymać. "Zakup" próbek odbywa się za pomocą zdobytych punktów lojalnościowych.
To produkty najlepszych marek (Revlon, L'Oreal, Max Factor, GOSH) zamknięte w wygodnych i solidnych pudełeczkach (1,5ml). Ich oferta wciąż się poszerza!
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o akcji "Próbkomania", zapraszam [tutaj klik!] po więcej informacji! Może odnajdziesz w końcu swój idealny podkład ;)

Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Świetna akcja. Ja mam spory problem z dobraniem odpowiedniego koloru podkładu. W drogerii niby wydaje mi się że będzie ok a jak przychodzi co do czego to jest albo za ciemny albo za jasny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Revlon to mój ulubiony podkład.
    Pozdrawiam
    http://dona-primavera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O, ciekawa oferta sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że próbki można dostać tylko za punkty i nie można ich kupić. Ale pomysł ogólnie fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna akcja, na pewno wiele osób z niej skorzysta, ja mimo że ostatnio znowu miałam chęć odskoczyć na chwilę od minerałów to... Chyba jednak tego nie zrobię. :P Ale kto wie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pełna goryczy po nieudolnych poszukiwaniach podkładu dla siebie [naprawdę jasna i złotawa cera...] w polskich drogeriach przerzuciłam się na azjatyckie bb, a potem na minerały i to było najlepsze, co mogłam dla cery zrobić! Teraz nie wyobrażam sobie powrotu ani do bb ani tym bardziej płynnych podkładów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł świetny, szkoda tylko, że nie można ich kupić samodzielnie i pozostaje allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polki myślą, że mają bardzo jasną cerę, a co za tym idzie, kupują trupie podkłady i tak też wyglądają :/

    OdpowiedzUsuń
  9. największy problem maja dziewczyny z jasną cerą, a nawet bladą, takie jak ja, gdy chcę kupić nowy podkład to mam nie lada orzech do zgryzienia. a często i tak okazuje się, że najjaśniejszy odcień jest za ciemny

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie prowadzisz bloga :)
    Naprawde mi się podoba, dlatego dodaje do obserwacji ;D
    Będę tu czestym gościem :)
    zapraszam też do mnie jak Ci się spodoba możesz zaobserwowac , będzie mi bardzo miło:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. "Ceny" jak z kosmosu. 1zł to jeden punkt lojalnościowy więc musiałabym wydać przynajmniej z 500zł żebym mogła sobie zamówić kilka interesujących mnie próbek. Pomysł dobry, wykonanie jak zwykle nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, sama często korzystam z ekobiecej i jestem bardzo zadowlona z tego faktu! :D I wiecie co? Zakup produktów to nie jedyny sposób na zdobycie tych punktów lojalnościowych. Można je też uzyskać wystawiając opinie lub robiąc recenzje produktów. Taka mała podpowiedź :)

      Usuń
  12. świetna akcja, szkoda tylko, że tyle próbki "kosztują" tyle punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda tylko, że można je zamówić dopiero przy jakimś zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego tak mało jest takich akcji??? Super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tyle kasy za próbkę?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...