wtorek, 19 sierpnia 2014

Jak w KFC - surówka Coleslaw!

Hej Kochani!
Ostatnio pisałam Wam na Insta i FB, że wynalazłam przepis na surówkę serwowaną w KFC i znaną jako Coleslaw. Rzeczywiście w smaku jest prawie identyczna i mało odbiega od oryginału. Nie muszę chyba mówić, że smakuje najlepiej z frytkami + jakimś mięskiem, idealna również do kiełbasek czy mięsa z grilla. Według mnie po prostu pycha! Zapraszam :)


Potrzebujemy:
- biała kapusta - troszkę mniej niż połowa średniej główki,
- 1 średnia marchewka,
- 1 średnia cebula, zamiast cebuli można skroić całą białą część pora.

Na sos majonezowy:
- 2 łyżki cukru pudru,
- 2 łyżki mleka,
- 3 łyżki majonezu najlepiej Kieleckiego ;)
- 1/2 łyżeczki soli,
- pieprz - ilość wedle uznania,
- 1,5 łyżki octu winnego białego,
- 2,5 łyżki soku z cytryny.
Wykonanie: kapustę i marchewkę ścieramy na najgrubszych oczkach tarki. Cebulę kroimy bardzo drobno na malutkie kawałeczki. Składniki na sos mieszamy do uzyskania jednolitej masy, najlepiej robić to okrągłą trzepaczką. Warzywa mieszamy z sosem i odstawiamy do lodówki na mniej więcej 2 godziny. Gotowe!
Jeśli zdecydujecie się na wykonanie jej, to koniecznie dajcie znać, czy smakowała Wam!
Pozdrawiam :*

18 komentarzy:

  1. tak czułam, że mleko i cukier puder sprawdzą się lepiej niż cukier normalny i jogurt bałkański ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam ją kiedyś chyba nawet z takiego samego składu i była rewelacyjna ;) (a kielecki najlepszy :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak majonez to tylko Kętrzyński ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wypróbuję ten przepis, uwielbiam coleslawa

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kto by pomyślał, że w sosie jest cukier puder :P Wygląda przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo dzięki za przepis. Zrobię jutro do obiadku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię domowy colesław, zawsze wychodzi prawie jak taki kupny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kapustą ale może kiedyś wypróbuję :)
    Zapraszam do mnie, ROZDANIE: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czekałam na ten przepis!!!!! wielka buzia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za przepis :) Na pewno spróbuję, bo bardzo mi smakuje ta surówka.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepis na sos już spisałam, brakuje mi dwóch składników, ale na pewną ją wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Majonez kielecki jest najlepszy ;-)) Surówkę idę robić .

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż zgłodniałam, surówka wygląda tak smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam coleslaw, ale bez cebuli :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...