sobota, 16 sierpnia 2014

Pink and jeans. Historia jednej bluzki - outfit 16/08/2014

Hej Kochani!
Historia jednej różowej bluzki... Ponad 1,5 miesiąca temu odebrałam zamówienie z ubraniami z jednego chińskiego sklepu. Podczas zamawiania staram się dokładnie dopasować rozmiar. Na karteczce mam spisane swoje wymiary, więc z mojej strony nie może być mowy o błędzie. Otrzymałam sandałki na szpilce, granatową spódniczkę i różową, koronkową bluzkę z baskinką. Na tej właśnie bluzce zależało mi najbardziej. Okazało się jednak, że bluzka była na mnie zbyt ciasna a przecież dokładnie sprawdziłam wymiary :( Zakupy pokazywałam w tym poście [KLIK!] Nie wiem, czy to wina sklepu, który źle opisał wymiarówkę, czy wina błędnego szycia. Bluzka ma na plecach suwak, którego nie zasunęłam nawet do połowy pleców, bo bałam się, że pęknie, nie mówiąc już o jej zdjęciu ;) Oczywiście mogłam to olać i rzucić bluzkę na dno szafy. Ja natomiast postanowiłam, że bluzkę kiedyś jeszcze założę. Wzięłam się za ćwiczenia i staram się zdrowiej odżywiać. Ćwiczę minimum 3 razy w tygodniu. Dziś po 1,5 miesiąca jestem w stanie zmieścić się w tę bluzkę. Jest jeszcze na mnie trochę ciasna, ale walczę dalej i wierzę, że kiedyś będzie nam mnie idealna i będę mogła swobodnie w niej oddychać :D Tymczasem zapraszam Was na outfit właśnie z tą bluzką.

Bluzka|blouse: lovelywholesale.com link bezpośredni do bluzki [HERE!] [TUTAJ!] (ja mam rozmiar M)
Spodnie|pants: H&M
Buty|boots: lovelywholesale.com bezpośredni link do butów  [HERE!] [TUTAJ!]
Torebka|bag: H&M
Zegarek|watch: Casio LTP-2069D7A2 Silver

Pozdrawiam :*

13 komentarzy:

  1. Bluzka nie w moim styku kompletnie, ale butki są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka motywator :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajan bluzeczka ! super że udało ci się w nią zmieścić

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego właśnie nie zamawiam w chińskich sklepach. ich rozmiarówka jest zwodnicza. Ale skoro błąd poskutkował ćwiczeniami to nie ma tego złego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest genialna :) piękna i fajną ma historię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bluzka. Kopertówka też bardzo mi się podoba.

    Ale więcej uśmiechu proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna ta bluzeczka :) Z rozmiarówką w chińskich sklepach to czasem różnie bywa, na mnie często jest coś za krótkie, bo wysoka jestem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ,pasuje ci ten kolor bluzki. Taka smutna wyszłaś na zdjęciach. Uśmiechnij się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie...gratuluję... :) czasem jedna bluzka jest w stanie nas zmotywować do działania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka jest śliczna!

    http://distinctive-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze mieć taką dobrą bluzkę motywującą.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...