środa, 20 sierpnia 2014

WoodWick Candle - świeca Fireside

Hej Kochani!
Jak widzicie, lato w tym roku nas nie rozpieszcza a pogoda jest zupełnie nieprzewidywalna... Owszem były momenty totalnego upału, ale zawsze nadchodziły kilkudniowe deszcze. W momencie, gdy piszę ten post, jest chłodny wtorkowy wieczór i... leje. Zawsze w taką pogodę nachodzi mnie ochota na palenie wosków, jednak tym razem wybrałam zapach zupełnie pasujący do takiej pogody. Dziś palę świecę o zapachu Fireside od WoodWick Candle i właśnie o niej chciałam Wam dziś wspomnieć. Zapraszam!





FIRESIDE - popisowy aromat WoodWick Candle równoważący naturalny zapach ambry, wetiweru i piżma. Idealnie uchwycona esencja przytulnego wieczoru przy rozgrzewającym ogniu. 

Ja posiadam małą świeczkę 96g o wysokości 8,5cm. Świeca ta wydaje się być mała, ale uwierzcie, że paliłam ją już bardzo wiele razy a mam jej jeszcze prawie połowę! Świece WoodWick posiadają specjalnie zaprojektowany, naturalny, drewniany knot, który podczas palenia skwierczy i strzela jak drewno palone w domowym kominku! Bardzo fajny patent, który skutecznie umila wieczory jak ten dzisiejszy :) Ja efekt mam podwójny, bo mam efekt dźwiękowy skwierczącego drewna oraz zapach "wieczoru przy rozgrzewającym ogniu" :D
Oprócz drewnianego konta w świecach WoodWick podoba mi się również to, że mają inny niż pozostałe świece kształt! Na szkle nie ma żadnych nalepek, informacji itp., widnieje tylko mała, stylowa nakleja z nazwą firmy. Nazwę wosku znajdziemy natomiast pod spodem, na dnie świecy. Wieczko stanowi drewniana zatyczka, gdzie na wierzchu mamy emblemat firmy a pod spodem opis sposobu palenia tychże świec. Drewniana pokrywka służy również jako podstawka podczas palenia świecy. Sami widzicie, że ktoś musiał nieźle nagłowić się podczas tworzenia, ale udało się :)
Jeśli chodzi o sam zapach świecy, to muszę przyznać, że urzekł mnie jeszcze przed samym zapaleniem, uwielbiam wąchać świecę "na sucho" ;) Świeca pachnie mocno i aromatycznie. Od razu po zapaleniu knota po całymy domu rozchodzi się ten urzekający aromat. Zapach zaliczyłabym do męskich i nieco cięższych zapachów, ale nie jest on bardzo ciężki, przytłaczający i drażniący. Według mnie Fireside to zapach właśnie męskiej wody toaletowej :) Przy tym zapachu relaksuję się i odprężam. Piżmo, ambra... uwielbiam!
Cena: 49,90zł (mała świeca)
Dostępność: świece WoodWick możecie kupić w homedelight.pl

Zapachy WoodWick do tej pory znałam jedynie z palenia wosków. Świeca o tym zapachu urzekła mnie totalnie, ale spodobała mi się również formuła samego palenia. Genialnie ktoś to wymyślił! 
Znacie świece WoodWick Candle? Jakie polecicie mi zapachy?
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. Ja tylko mnóstwo się o nich naczytałam ;) Ale prezentuje się niezwykle elegancko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny patent ze strzelaniem! Jeszcze nie miałam, ale tą zachęciłaś mnie bardzo skutecznie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pięknie! bardzo gustowne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach chyba nie dla mnie
    a lato wcale takie złe nie było
    teraz ludzie zaczna na jesień narzekać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. woodwickowe świece widuję w tkmaxxie, ale skuszę się chyba dopiero jak spotkam naprawdę fajny zapach. ja w tym roku właśnie kilka tygodni temu zastanawiałam się jak podejść do tematu świec. chciałabym sobie ustalić budżet i kupić jedną "fajną" zamiast kilku "mniej fajnych", ale sama nie wiem. świece ikea tindra naprawdę lubię i nie wyobrażam sobie ich nie mieć zimą w domu. z drugiej strony kuszą mnie BBW i YC, ale YC nawet nie aż tak bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam świece,palę je często w pochmurne dni a zimą to już codziennie. Świece dają nastój mojemu mieszkaniu, do tego czuć ciepło i od razu staje się bardziej przytulne. Aż chce się w nim przebywać.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. ten dźwięk palącego się drewna mnie kusi :D muszę sobie kiedyś sprawić tę świecę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo, muszę ją mieć;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zdecydować na coś z WW, póki co lubuję się w Yankee Candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są! I absolutnie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda i wierzę, że równie pięknie pachnie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Pachnie cudnie w całym mieszkaniu ja mam Apple Crisp.Nie spotkałam się z tak ładnie pachnacymi swieczkami.Te są nr 1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczki nr 1.Zapach cudny pachnie w całym domu Mam Apple Crisp.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...