wtorek, 13 stycznia 2015

Top10 najchętniej czytanych postów w 2014 roku!

Hej Kochani!
Wszyscy, jak to na początku roku, publikują różne zestawienia - topy, buble i inne posty, podsumowujące 2014 rok. Ja wzbraniałam się jakoś przed tym, przyznam że z lenistwa. Postanowiłam jednak opublikować Top10 najchętniej czytanych postów w 2014 roku. Zapraszam :)
Zestawienie zacznę od najniższej pozycji:
10. Olejki Orientalne,nawilżenie włosów - migdały, dzika róża od Marion [klik!]
9. Próbkomania. Dobierz idealny odcień podkładu! [klik!]
8. Jak w KFC - kukurydza [klik!]
7. My fashion wishlist #4 - ostro i słonecznie [klik!]
6. Szampon i płukanka/odżywka do włosów blond Isana [klik!]
5. Maska pogrubiająca strukturę włosa Elseve Fibralogy L'Oreal Paris [klik!]
4. Golden Rose Vision Lipstick 105, 110, 116, 117 [klik!]
3. Błyszczyki Luxury Rich Color Golden Rose - 04, 10, 11, 14 [klik!]
2. Warto kupić w Rossmannie na promocji -49% - tusz do rzęs L'Oreal Paris So Couture o zapachu czekolady :) [klik!]
1. Golden Rose Velvet Matte Lipstick 02, 03, 07, 09, 10, 12 [klik!]

Jak widzicie, prym wiodły posty z produktami do makijażu ust. Dużym zainteresowaniem cieszyły się posty "włosowe". W zestawieniu znalazł się także jeden post z wishlistą oraz jeden kulinarny. Taki misz-masz :)
Ciekawe jak to wyglądało u Was? Koniecznie dajcie znać!
Pozdrawiam :*

8 komentarzy:

  1. Ja bym wybrała post kulinarny, no ale cóż począć....uwielbiam pałaszować wszystko co pachnie i smakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z takim podsumowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne podsumowanie, ja nawet nie patrzałam jakie były najczęściej czytane u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kukurydzę robię z podobnego przepisu, natomiast velvet matte kuszą mnie już od dawna ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny top, lubię tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że mam trochę do nadrobienia. Zabieram się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że pomadki wygrały :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...