czwartek, 19 lutego 2015

Cup of Cheer świeca sampler Bridgewater Candle

Hej Kochani!
Dziś mam dla Was kolejny opis zapachu samplera o nazwie Cup of Cheer z firmy Bridgewater Candle. Jeśli nazwa zapachu nic Wam nie mówi, to nie martwcie się - też nie mogłam go rozgryźć.  - Zapraszam do dalszej części postu,  jeśli jesteście jednak ciekawi co to za tajemnicza mieszanka :)
 
Cup of Cheer - rozgrzewający napój o słodkim smaku, zmieszany z goździkami, gałką muszkatołową, cynamonem, imbirem i kardamonem. 

Nazwa zapachu niewiele mi mówi. Pierwsze powąchanie w kartoniku też nie przywołało u mnie żadnych konkretniejszych myśli czy wspomnień. Całkiem tajemniczy ten wosk :) W kartoniku czułam delikatną słodycz i lekko korzenny, ciepły aromat. Opis zapachu też niewiele mi wytłumaczył, bo zwyczajnie w świecie nie wiem, o jaki napój może chodzić, a przynajmniej ja takiego nie znam i nie piłam. 
Na próżno szukałam w internecie innych opinii o nim. Niestety (lub -stety) nikt o tym zapachu jeszcze nie pisał ;)
Po zapaleniu wosku przez długi czas nie czułam żadnego uwalniającego się aromatu, nastąpiło to dopiero po dłuższym czasie. Oczywiście sampler paliłam w szklanej osłonce a nie jak na zdjęciach ;) Po zapaleniu czuć delikatną słodycz z korzennym aromatem gałki i goździków. Co dziwne (albo i nie) czuć tutaj bardziej lub mniej wszystkie wymienione dodatki: imbir, cynamon i kardamon. 

Przyznam, że jest to dosyć intrygująca mieszanka, ale bardzo ciepła i przywodząca na myśl korzenne ciasteczka, czy coś w ten deseń. Przypomina mi tez aromat grzańca, ale bez tej charakterystycznej woni alkoholu ;) Aromaty rozgrzewająco-korzenne nie grają tutaj pierwszych skrzypiec. Są raczej delikatnie wyczuwalne i bardzo subtelne. Szkoda, że nie wiem o jaki dokładnie napój chodzi Producentowi, ale zapach wosku sprawił, że chciałabym go spróbować :)

Zapach nie jest mocny, dlatego niestety nie roznosi się intensywnie po całym domu. Polecam zamknąć się w pokoju i wwąchiwać się samemu w tę intrygująca mieszankę ;)
Waga: 56g
Czas palenia: ok 15h (tak podaje Producent)
Cena: ok. 10zł
Dostępność: pachnacawanna.pl

Ciekawy i intrygujący zapach. Delikatnie słodka i subtelna korzenna mieszanka, która z pewnością uprzyjemni te zimne i ponure wieczory.
P.S. Przypominam, że na hasło KULKA w sklepie pachnacawanna.pl dostaniecie 10% rabatu ;)
Pozdrawiam :*

9 komentarzy:

  1. Korzenna mieszanka wywołuje u mnie czasami bóle głowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W okresie świątecznym mógłby być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych świec. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty mają w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na jesienno-zimowe dni. Kocham korzenne aromaty i właśnie szukałam recenzji tego zapachu bo na zimno mi sie spodobał. 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tego nie korzystałam. :) Ja uwielbiam Village Candle Warm Apple Pie jeśli chodzi o samplery.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...