środa, 25 marca 2015

Lavera - olejek do ciała (i nie tylko) Coconut Dream z wanilią i kokosem z upraw ekologicznych


Hej Kochani!
Z tą recenzją długo zwlekałam, gdyż olejek chciałam sprawdzić na kilku płaszczyznach. Wprawdzie ten jest przeznaczony do ciała, ale nie byłabym sobą, gdybym nie przetestowała go również na włosach i twarzy. Poużywałam, potestowałam, więc dziś możecie poczytać o olejku do ciała Coconut Dream z wanilią i kokosem z upraw ekologicznych z formy Lavera. Zapraszam!


Info od Producenta: waniliowo-kokosowy olejek do pielęgnacji ciała to prawdziwie słodka przyjemność. Oleje kokosowy, jojoba i migdałowy, pochodzące z upraw ekologicznych nadają skórze miękkości i jedwabistej delikatności oraz otulają rozgrzewającą, zmysłową mgiełką. Prawdziwie zmysłową przyjemność poczujesz podczas pielęgnacji w towarzystwie ciepłego i smakowitego zapachu wanilii i kokosa. Zawiera naturalne składniki roślinne, pochodzące z upraw ekologicznych, kontrolowanych dzikich zbiorów i z własnej produkcji.
Olejek dostaniemy w grubej, szklanej buteleczce wyposażonej w zakrętkę. W olejowatych produktach preferuję raczej opakowania z pompką, które są bardziej wygodne i łatwiejsze w aplikacji. Buteleczka ma mały otwór i z jednej strony to dobrze, bo nie wylejemy zbyt dużo produktu i nie ubrudzimy się przy tym. Z drugiej strony trzeba potrząsać mocno buteleczką, aby wydobyć produkt. Olejek ma słodki, ale nie przesadzony naturalny zapach kokosowo-waniliowy. Idealnie – uwielbiam wszystko co z kokosem! :D

Olejku używałam zazwyczaj po kąpieli na jeszcze delikatnie mokre ciało. Wtedy olejek lepiej się wchłania i jest bardziej wydajny. Skóra od razu po użyciu jest tłustawa, ale olejek szybko wchłania się. Ciało po użyciu jest bardzo dobrze nawilżone i odżywione. Skóra jest mięciutka i miła w dotyku a przy okazji pachnie kusząco kokosem i wanilią… Używa mi się go z wielką przyjemnością.
Nie byłabym sobą, gdybym nie użyła go również do włosów. Na ok. godzinę-dwie wmasowałam olejek we włosy na długości od ucha w dół. Moje włosy uwielbiają czysty olejek kokosowy i tę mieszankę również polubiły. Po umyciu włosy stały się jedwabiście gładkie, mięciutkie w dotyku i sypkie.
Olejku używałam również do twarzy w celu demakijażu. Oczy zmywałam płynem micelarnym a olejkiem zanieczyszczenia z twarzy. Po demakijażu twarzy olejkiem, zmywałam ją dodatkowo micelem, aby zmyć tłustawą warstwę oraz sprawdzić skuteczność. Za każdym razem wacik kosmetyczny był czysty. Tak więc do demakijażu olejek Lavera spisywał się genialnie, jednak ze względu na obecność olejku migdałowego używałam go sporadycznie. Wiem, że olejek migdałowy używany zbyt często, źle wpływa na stan mojej skóry. Używałam go jak maseczkę 1-2 razy w tygodniu, wtedy skóra dostawała sporą dawkę nawilżenia i odżywienia. 
Pojemność: 50ml
Cena: 28,00-33,00zł w zależności od promocji
Dostępność: pachnacawanna.pl

Uwielbiam wszystko co z kokosem, zarówno w łazience jak i kuchni! Ten olejek jak najbardziej przypadł mi do gustu i Wam również go polecam! W tej wersji zapachowej dostępny jest również żel pod prysznic i mam nadzieję, że jest równie kuszący jak olejek!
Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Prezentuje się bardzo zachęcająco :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco. Ciekawa jestem jakby się sprawdził na moich włosach, nigdy nie stosowałam na nich czystego oleju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam jeszcze żadnego olejku do ciała

    OdpowiedzUsuń
  4. Na swoje włosy stosuje czysty olej kokosowy i ciekawi mnie czy ten by się sprawdził, może wypróbuje kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może kupie mężowi - on bardziej dba o włosy niz ja.

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle zastosowań i jak widzę to w każdym użyciu się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. mam prosbe, czy moglabys poklikac w linki u mnie na blogu? bylabym ogromnie wdzieczna, jesli nie to zrozumiem oczywiscie ;/

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...