czwartek, 19 marca 2015

Mobile Mix #18

Hej Kochani.
Dziś kolejna porcja zdjęć z ostatnich dni. Ostatnio pisałam, że miałam problem z wyświetlaniem zdjęć z iPhone na komputerze. Okazało się, że cały czas ignorowałam aktualizację iTunes podczas podłączania. Czasem warto czytać, co się ignoruje ;) Zapraszam!
Ostatnio było bardzo przesyłkowo-zakupowo, więc mam sporo nowości:
1. Podkład ochronno-korygujący Pharmaceris F spisuje się u mnie na 5+!
2. W Biedrze kupiłam dwa lakiery oraz balsam do ust. O ile balsam polecam, to lakiery są takie sobie i raczej już innych kolorów nie kupię.
3. Duża przesyłka z nowościami od Drogerii Natura...
4. ...oraz dwa produkty pielęgnacyjne od kalina-sklep.pl
5. Przesyłka z Rossmanna z okazji Dnia Kobiet - czekolada o smaku szarlotki genialna!
6 i 7. Wielka paka z kosmetykomania.pl. Paletka do brwi Sleek to mój ulubieniec! Jasny cień pasuje mi idealnie, więc używam go teraz codziennie. Paletak oraz Aqua Brow z Makeup Revolution nie spisały się u mnie.
8. Dokupiłam kolejne 2 lakiery z tej serii;)
9. Skusiłam się na sushi w Biedrze i żałuję... Nie miało to nic wspólnego z prawdziwym sushi...
10. Okularki tylko przed komputerem ;)
11. W Makro można kupić świeże homary w cenie 150zł/kg.
12. Makeup Revolution lubi i obserwuje ;)
13 i 14. Było dużo dobrego i zdrowego jedzenia oraz
15 i 16. mniej zdrowy hasselback i pierwsze w tym roku lody na patyku.

Pozdrawiam :*

12 komentarzy:

  1. Ulala ale Ci sie nazbierało cudeniek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kolory na zdjęciach :) Również polubiłam się z balsamem z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęci ooj za mną lód chodzi od tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Twoje mixy :) Mi niestety na balsam z Biedronki nie udało się załapać - widziałam tylko 3 bananowe, a ten wariant jakoś mnie nie kusił... Ja ostatnio jadłam genialne sushi, ale w Katowicach<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś smaka na loda!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix ;) widzę Sylveco, które mnie kusi i fajną przesyłeczkę od Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie pyszność na końcu ;) Polecasz te paletki do brwi?

    OdpowiedzUsuń
  8. no cóż- czego oczekiwać po sushi w biedrze :D
    Bardzo fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podkład spf 50 mnie kusi musze go miec !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się zachciało loda na patyku :)) Paczka od Rossmanna super!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...