piątek, 6 marca 2015

Nowości w kosmetyczce luty/marzec - Drogerie Natura, Kosmetykomania, Kalina-Sklep

Hej Kochani!
Dziś chciałam pokazać Wam przesyłki i nowości, które trafiły ostatnio do mojej kosmetyczki. Tak zdarzyło się, że akurat wszystkie te nowości z ostatnich dni pochodzą ze współprac. Spodziewajcie się za jakiś czas postów z ich udziałem. Zapraszam!
Pierwsza przywędrowała do mnie paczka a Drogerii Natura a w paczce znalazłam puder transparentny Kobo Professional, pojedyncze cienie Sensique Velvet Touch, lakiery Sensique i MySecret oraz Tusz Kobo Professional z edycji limitowanej, którego nie mam na zdjęciach, ale mogliście zobaczyć go na zdjęciu paczki na Instagramie [klik!].

Następną przesyłką była ta od sklepu kalina-sklep.pl Jakiś czas temu Sklep wybierał trzy Ambasarodki. Wtedy nie udało mi się, za to teraz zaproponowano mi współpracę :) Do testów wybrałam sobie lekki krem brzozowy Sylveco oraz wygładzający peeling z korundem również od Sylveco. Kosmetyki zapakowane były w piękne pudełeczko a w środku dodatkowo znalazłam masę próbek!
Ostatnią i największą przesyłkę odebrałam od sklepu kosmetykomania.pl Ze sklepu otrzymałam trzy matowe kredki Makeup Revolution, paletkę Sleek Garden od Eden, eyeliner oraz maskarę Sleek, paletkę do brwi Makeup Revolition oraz Sleek, 2 farbki do brwi Aqua Brow Makeup Revolution oraz rzęsy Ardell.
Pozdrawiam :*

26 komentarzy:

  1. Chyba tej ostatniej najbardziej zazdroszczę; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo Kochana ale masz teraz produktów do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam cienie Sensique Velvet Touch, ale w kolorze różowym i brzoskwiniowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości. Ciekawią mnie produkty Sylveco, zwłaszcza lekki krem brzozowy, ciekawe czy jest tak dobry jak go zachwalają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest genialny, bo to już moje drugie opakowanie :)

      Usuń
  5. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojjj,ale CUDOWNE nowości - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe produkty, podobają mi się tematowe kredki i paletki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo nowości :) świetne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne opakowanie Kalinowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow sporo tego i wszystko świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nowości. Peeling Sylveco mam i fajnie się spisuje tylko trochę irytuje mnie warstwa którą po sobie zostawia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia :) Świetne produkty - mam farbkę MUR, a marzą mi się produkty Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie sleek brow kit

    OdpowiedzUsuń
  14. cienie i lakierki bym przygarnęła cichaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. to teraz czekamy na jakieś porównanie produktów do brwi skoro masz ich na bogato :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ile cudów! cienie i lakiery bym brała:D

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe nowości, udanych testów

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe kosmetyki, bardzo mi się podoba wygląd paczki z Kaliny, ślicznie zapakowana, lubię taką dbałość o szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo dobroci i zdjęcia również przyciągają wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz wiele nowości do przetestowania, a to sama przyjemność ;) Życzę miłego testowania i zadowolenia! ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. super..kosmetyki miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...