piątek, 13 marca 2015

Przegląd produktów do stylizacji brwi - Makeup Revolution Focus & Fix, Aqua Brow, Sleek Brow Kit. Swatche + efekty na brwiach

Hej Kochani!
Odkąd pamiętam, zawsze podkreślałam czymś brwi. Wcześniej były to kredki do brwi a teraz są to najczęściej cienie z paletek do brwi. Nie wyobrażam sobie, abym nie podkreśliła brwi podczas makijażu. Oczywiście moje brwi nie są modne, sama je reguluję i nadaje im kształt. Może z marnym efektem, ale wolę taki niż przerysowane i odrysowane od linijki tak "modne" teraz brwi. Długo szukałam odpowiednich odcieni dla mojego typu urody. Najczęściej miały one delikatnie rudawy odcień, który wyglądał nieco dziwnie. Do tej pory idealne okazywały się cienie z paletek Catrice i Oriflame. Były one jednak minimalnie za ciemne. W ostatniej przesyłce z kosmetykomanii z produktami do brwi znalazłam idealny odcień, nieco jaśniejszy od wcześniejszych cieni do brwi. 

Dziś prezentuję Wam Makeup Revolution Focus & Fix Eyebrow Shaping Kit w odcieniu Light Medium, Makeup Revolution Aqua Brow w odcieniach Light i Medium oraz Sleek  Brow Kit w odcieniu Light 817. Pokażę Wam swatche oraz efekt na brwiach. Wśród prezentowanych dziś 4 produktów do brwi jeden okazał się idealny. Jeśli jesteście ciekawi, jak spisały się poszczególne produkty - zapraszam do dalszej części!
kosmetykomania.pl/product-pol-1483-Sleek-BROW-KIT-Zestaw-do-stylizacji-brwi-817-LIGHT.html
Na pierwszy ogień idzie paleta Makeup Revolution Focus & Fix w odcieniu Light Medium. Paletka ta dostępna jest również w odcieniu Dark Medium. Z wiadomych względów wybrałam jaśniejszą. Paletka zawiera 3 matowe cienie oraz wosk do utrwalania brwi. Wyposażona jest również w pincetę, aplikator (bardzo wygodny i precyzyjny) oraz wygodne, duże lusterko. Samo opakowanie jest solidnie wykonane. Dwa najjaśniejsze cienie są praktycznie niewidoczne jeśli użyjemy ich do podkreślenia brwi. Mogą za to fajnie posłużyć do korektorowania błędów przy malowaniu brwi najciemniejszym cieniem. Wosku nie używam, więc takowy jest dla mnie zbędny. Przetestowałam go jednak i muszę przyznać, że przez cały dzień ładnie ujarzmiał włoski :) Najciemniejszy cień okazał się ok, ale jednak jest troszkę zbyt ciemny. Na dodatek ma ciepły odcień i wpada w rudawy, kasztanowy ton.

Cena: 12,49zł
Dostępność: kosmetykomania.pl
Termin: 12 m-cy
Drugą w kolejności testowałam paletkę Sleek Brow Kit w odcieniu Light. W paletce znajdziemy cień, wosk, pędzelek skośny, pędzelek prosty oraz mini-pęsetę. Pędzelki są solidnie wykonane i z przyjemnością operuje się nimi. Opakowanie jest bardzo dobrze wykonane, czasem mam problemy z jego otwarciem ;) Z tego zestawu najbardziej zadowolona jestem z cienia. Ten okazał się stworzony dla mnie! Daje bardzo naturalny efekt, ma odpowiedni dla mnie lekko szarawy ton.Nałożenie wosku powoduje, że brwi nabierają rudawego odcienia i są ciemniejsze. Zdecydowanie wolę tutaj cień solo i właśnie tak używam go na co dzień.

Cena: 39,90zł
Dostępność: kosmetykomania.pl
Termin: 24 m-ce
Sleek Brow Kit
Sleek Brow Kit
Teraz przechodzę do farbek, których byłam najbardziej ciekawa. To Makeup Revolution Aqua Brow w odcieniach Light oraz Medium. Teraz żałuję, że nie wybrałam najjaśniejszego odcienia Fair, ale skąd mogłam wiedzieć, że te okażą się nieodpowiednie... Farbki dostaniemy w wygodnych tubkach. Do aplikacji potrzebujemy pędzla, ja użyłam Hakuro H85. Farbki mają lekko konsystencję, są łatwe w aplikacji. Wystarczy maleńka kropelka, aby pokryć brwi. Farbki są bardzo mocno napigmentowane i dla mnie aż za bardzo. Nie umiem nimi wyczarować naturalnego efektu jak cieniem do brwi. Musze jeszcze poćwiczyć. Są bardzo trwałe. Odcień light ma bardzo ciepłe tony. Kolor przybliżony to kawa z mlekiem. Na brwiach wygląda rudawo. Kolor Medium ma dziwny bordowo-czerwono-fioletowy odcień. Poza tym jest zbyt ciemny. Teraz żałuję, że nie wybrałam Fair... 15zł to jednak niewiele i nie pozostaje mi nic innego jak zaryzykować, kupić i przekonać się:)

Cena: 14,90zł/10ml
Dostępność: kosmetykomania.pl
Termin: 12 m-cy
Makeup Revolution Aqua Brow
Makeup Revolution Aqua Brow
Makeup Revolution Aqua Brow
Makeup Revolution Aqua Brow
Dajcie znać, który produkt spodobał Wam się najbardziej i czego Wy używacie do podkreślenia brwi!
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. a ja znow nic z tych zestawow bym nie wybrala dla siebie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic dla mnie, bo mam bardzo ciemne brwi i ladnie wyglada na nich albo prawie czarny cien, albo Aqua Brow MUFE w najciemniejszym odcieniu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafię używać kosmetyków do pokreślania brwi. W ogole ich nie podkreślam, mam wrażenie, ze są wtedy bardzo przerysowane. U innych zwykle mi się to podoba - u mnie samej niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne produkty. Ja używam do brwi cienia matowego Inglot

    OdpowiedzUsuń
  5. ja używam czegoś na zasadzie maskary do brwi z catrice. Z tego co widzę zbliża mi się denko tego produktu.. Strasznie kusi mnie aqua brow

    OdpowiedzUsuń
  6. Używa zestawu cieni do brwi Catrice i maskary Catrice,puder do brwi Golden Rose w kolorze 102 i 104,paletka Light z firmy Bell. Dużo tego ale mam manię brwiową.Też sama reguluję i mam z nimi wieczne problemy,bo nie chcą mi rosnąć w jednym miejscu i muszę się natrudzić żeby łysy placek zakryć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam wszystkie trzy kosmetyki i muszę przyznać że i zestaw ze sleeka i ten z MUR nie przypadł mi do gustu, jednak farbki z tej firmy są genialne. Używam koloru fairest i nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez użycia tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wspomniałam o tym ze bardzo spodobał mi się twój sposób pisania, dlatego dodałam do obserwowanych ;)

      Usuń
  8. Mam taką paletkę z Ori, ale niestety nie umiem się nią obsłużyć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo zainteresowały mnie farbki MUR, ale po zobaczeniu ich na żywo byłam bardzo rozczarowana. Jak nie pomarańczowe, to czerwonawe :( Podobnie jest z żelami innych firm (w opakowaniach podobnym do tuszu) - wszystkie są dla mnie za ciepłe. Jestem miodową blondynką, ale o ciemnej oprawie oczu, moje brwi mają bardzo zimny kolor, więc poza cieniami Catrice właściwie nic do nich nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. nic z tych kosmetykow nie wpadlo mi w oko, uwielbiam cien z Maybelline i jest dla mnie idealem i nic nowego nie szukam))

    OdpowiedzUsuń
  11. Brow kit mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te farbki mnie interesowały, ale im więcej przeglądam recenzji ze swatchami, tym bardziej się przekonuję, że kolory nie będą mi pasowały :(

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie wszystko zbyt ciepłe :/

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...