środa, 4 marca 2015

Sleek Garden of Eden + swatche

Hej Kochani!
Dziś chciałam pokazać Wam zdjęcia i swatche mojej ostatniej zdobyczy paletkowej. To paletka Sleek Garden of Eden. Wydawałoby się, że nie jest stworzona dla mnie, bo zielenie z dolnego rzędu słabo pasują do mojej tęczówki. Jednak górny rząd okazał się genialny i po rozdziewiczeniu jej dziś rano i wykonaniu nią makijażu, zakochałam się... Wcześniej chciałam zamówić paletkę Arabian Nights, jednak ta była w momencie składania zamówienia była niedostępna, ale i tak wyszło na plus. Zapraszam!


Garden of Eden to paleta inspirowana kolorami ziemi. Górny rząd paletki stanowią brązy i stonowane fiolety o perłowym, satynowym i matowym wykończeniu. Dolny rząd stanowią matowe i perłowe cienie, plus jeden brąz. W paletce znajdziemy 3 maty - w górnym rzędzie ostatni ciemny brąz a w dolnym najjaśniejszą limonkę oraz najciemniejszą butelkową wersję zieleni. Reszta cieni ma satynowe lub perłowe wykończenie.  Wszystkie cienie są bardzo dobrze napigmentowane, mają aksamitną konsystencję.  Z łatwością przenoszą się na powiekę i nienagannie zachowują się podczas blendowania. Mimo, iż uważałam że zielenie nie są dla mnie dziś zmalowałam makijaż z fioletami na górnej powiece oraz jasną zielenią na dolnej i niegłupio to wyglądało:)
Cena: 39,99zł
Dostępność: kosmetykomania.pl


15 komentarzy:

  1. Stare dobre Sleeki ;) chyba się skuszę bo to moje kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorki moje, jednak faza na sleeki już mi przeszła..

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zielone cienie! Mój ulubiony kolor zaraz po brązach ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi zielone cienie nie pasują niestety, ale paletka wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ta paletka podoba. Zieleni co prawda nie używam ale te tutaj są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o pasowałaby mi taka paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię tę paletkę -dla mnie najlepsza ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda interesująco, ale nie przepadam za zielenią w swoim makijażu. Ostatnio ciągnie mnie do zwykłych nudziaków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniała jest ta paleta - uwielbiam jej kolory, ale najrzadziej po nią sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją, ale jakoś nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnej paletki sleek, ale jak się już skuszę to na nudziakową:D

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...