wtorek, 3 marca 2015

Ulubieńcy lutego 2015

Hej Kochani!
Zapraszam Was na kolejną odsłonę ulubieńców. W miałam niewielu faworytów, ale używanie ich sprawiało mi niezwykłą radość. Zapraszam :)
Niezaprzeczalnie, ulubieńcem Nr 1 lutego była paletka cieni Too Faced Chocolate Bar! Absolutnie nie żałuję wydanych na nią pieniędzy. Swatche mogliście zobaczyć tutaj [klik!] a makijaże [tutaj!] i [tutaj!]. Z przyjemnością używam jej codziennie.


Kolejnym ulubieńcem był podkład ochronno-korygujący Pharmaceris F w odcieniu 01 Ivory. Daje mocne krycie nie pozostawiając przy tym efektu maski. Więcej o nim mogliście poczytać tutaj [klik!] a makijaż przy jego użyciu tutaj [klik!].

W lutym z przyjemnością malowałam rzęsy maskarą Wibo Dolls Lash Ultra Volume [klik!]. Maskara daje ładne pogrubienie, nie sklejając przy tym rzęs. Bardzo fajny efekt za niską cenę!

Kokosowy olejek Lavera to kolejny ulubieniec lutego! Używałam go na twarz, paznokcie, ciało i oczywiście włosy. Więcej o nim napiszę wkrótce :)

Dajcie znać co lubiliście w lutym!
Pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. Czekoladka prezentuje się pięknie :) Podoba mi się takie upiększanie opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego podkładu od Pharmaceris używam od dobrych kilku miesięcy. Jedynym moim zastrzeżeniem jest paleta kolorostyczna. Szkoda, że nie mają bardziej żółtych odcieni. Mam dokładnie ten sam kolorek co Ty i jak dla mnie jest nieco za blady. Gdybym kupiła dwójkę, pewnie wyglądałabym jak wymalowana Nutellą ;D Reszty kosmetyków nie znam, ale tusz kusii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek Lavera wygląda ciekawie, jestem ciekawa dlaczego trafił do ulubieńców. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale kusi mnie ten olejek od Lavery :)
    Pięknie wyglądają kosmetyki na nowym tle! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ta paletka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z Twoich ulubieńców, kusi mnie ten tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam maskary z "normalną" szczoteczką. Te silikonowe całkiem zawładnęły moim sercem (i portfelem). Ta z Wibo wydaje się bardzo fajna dla moich rzęs. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam do napisania recenzję tego odkładu;).

    OdpowiedzUsuń
  9. będe musiała wypróbować ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest ta paletka. Szkoda tylko że taka droga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie ten podkład - szukam na lato czegoś z dużym filtrem :)
    Paletka jest obłędna! Zazdroszczę Ci jej, ale na razie raczej nie kupię ;) Z pewnością jest warta swojej ceny, ale jeszcze jest dla mnie trochę za droga ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten podkład (zajrzałam na post z makijażem;)), będę musiała przyjrzeć się mu bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. może zainwestuję w ten podkład. wysoki filtr będzie dobry na lato.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...