poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Co warto kupić w promocji -49% w Drogeriach Rossmann kwiecień/maj 2015. Polecane z doświadczenia

Hej Kochani!
Jak zapewne wiecie, lada chwila ruszą najbardziej wyczekiwane promocje w Rossmannie a mianowicie -49%. Niestety dotyczą one tylko wybranych kategorii produktów, na dodatek podzielono promocję na 3 części. Jeśli chcecie przeczytać co, gdzie i jak oraz dowiedzieć się, co ja Wam polecam kupić Rossmannie, zapraszam do dalszej części postu!
Promocję podzielono na 3 części:
- w dniach 24-29 kwietnia promocją -49% zostaną objęte podkłady, pudry, bronzery, róże i korektory,
- od 30 kwietnia do 05 maja (data zakończenia niepotwierdzona) w promocji będą maskary, kredki do oczu, cienie i eyelinery,
- od 06 do 10 maja (daty przybliżone) taniej kupimy pomadki (szminki), lakiery, odżywki do paznokci i kredki do ust.

Jeśli chodzi o kategorię TWARZ, kosmetykami które używałam i polecam będą:
- podkład Manhattan Endless Stay Make Up, pokazywałam go tutaj [klik!],
- podkład w sztyfcie Maybelline FitMe 2w1 [klik!],
- Dr Irena Eris modelator twarzy ProVoke, nie pisałam o nim recenzji, ale pokazywałam go w wielu makijażach,
- Dr Irena Eris baza pod cienie Pro Voke. Mam nadzieję, że bazy będą zaliczane do promocji :)

Najwięcej mam do polecenia z kategorii OCZY:
- Curling Pump Up Mascara Lovely [klik!],
- Wibo Dolls Lash Ultra Volume Mascara [klik!],
- Maybelline Mega Plush Volum' Express Mascara [klik!],
- L'Oreal Volume Million Lashes So Couture [klik!],
- L'Oreal Volume Million Lashes Excess Noir [klik!],
-  eyeliner Eveline 2000 Procent [klik!].

Z kategorii PAZNOKCIE mogę jedynie polecić lakiery Maybelline z serii Super Stay [klik!] oraz wszelkie odżywki do paznokci Eveline.

Ja sama z pewnością zaopatrzę się w 1-2 maskary. Jeśli Wibo i Lovely będą dostępne, to kupię nawet po kilka sztuk. Za taką cenę grzech nie wziąć! Skuszę się jeszcze na podkład FitMe Maybelline, bo w regularnej cenie jest zbyt drogi, jak na taką wydajność. Nie wiem, czy promocją będą objęte bazy pod cienie, bo chętnie kupiłabym tę z ProVoke - jest genialna! Kusi mnie również tak bardzo zachwalany rozświetlacz Wibo do twarzy oraz ten do ciała psikany - wszędzie widzę ich zdjęcia i opinie ;) Tutaj możecie podejrzeć aktualne promocje w Rossmannie: gazetka Rossmann [klik!]
Koniecznie dajcie znać,co Wy planujecie kupić w tej promocji?!
Pozdrawiam :*

27 komentarzy:

  1. Myślę, że kupię lakiery Sally Hansen Miracle Gel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie! tych nie miałam a tak są zachwalane!

      Usuń
    2. Ooo świetny pomysł, zapomniałam, że są w niektórych Rosskach:P

      Usuń
    3. Uwielbiam lakier SH, te z serii Complete Salon Manicure

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja bronzery w tej promocji odpuszczam,bo kuszą mnie bronzery z Makeup Revolution ;)

      Usuń
  3. Provoke nam się zgadza:) bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pewnie kupię jakieś tusze do rzęs i lakiery Sally Hansen, uwiebiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba uda mi się nic nie kupić :) poszłam ostatnio po tabletki do zmywarki a wyszłam z siatą kosmetyków :D
    Chociaż ta baza... tak chwalicie ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idę po podkład Revlon i rimmel lasting finish. Poza tym chyba korektor astor i tusz. Waham się tylko czy lovely pump up czy loreal so couture. Loreal lepszy ale cena też.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nastawiam się na szafę Wibo i bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wyjątkowo zapas kolorówki, więc tym razem portfel odpocznie. Szkoda, że nie ma promocji na szampony czy odżywki, peelingi bo te akurat mi się kończą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chetnie kupie ten zachwalalny rozswietlacz z Wibo oraz roz Bourjois no i moze jakis lakier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, czy odżywki do rzęs będą objęte promocją...
    Jeśli chcesz psikany rozświetlacz z wibo, to nie czekaj na promocję. Moja przyjaciółka kupiła go tydzień temu w cenie "na do widzenia".

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba pamiętać o dużej promocji w Naturze :D Super lista

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba się za tym Dr Irena Eris modelator twarzy ProVoke rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że ta linia Provoke jest w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakup podkładu na takiej promocji to zawsze fajny biznes :)) wartezakupu sa tez pomadki z bourjois

    OdpowiedzUsuń
  15. Nawet nie wiedziałam,będę musiała sobie kupić jakiś tusz i dobry rozświetlacz. :)
    Może polecisz coś dobrego i nie drogiego? :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tusze wypisałam powyżej a rozświetlacz polecam prasowany Wibo, ale musisz się pospieszyć bo ma Cenę Na Dowiedzenia :)

      Usuń
  16. Tak się zastanawiam i w sumie nie wiem czy skorzystam z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  17. tego tuszu z Lovely to muszę kupić kilka opakowań,bo też go lubię :D a może się skuszę na któryś z L'oreala :)
    a z ProVoke lubię róż do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja chyba daruję sobie wypad do drogerii, staram się skończyć z chomikowaniem kosmetyków i kupowaniem na potęgę :P

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie kusi podkład i korektor oraz puder z różem Bell z tej antyalergicznej serii. No i lakiery do paznokcie, które kupię chyba w ilościach hurtowych :p.

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy tez jest -49% na pedzle do pudru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale niebawem będzie duża promocja w Naturze na akcesoria do makijażu i włosów :)

      Usuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...