piątek, 8 maja 2015

Zbiór najciekawszych ofert i akcji sklepowych - maj 2015

Hej Kochani!
Dziś mam dla Was porcję najciekawszych ofert i akcji sklepowych w maju. Gdyby nie to, że otrzymuję codzienną aktualizację na stronie, pewnie nie wiedziałabym o większości z nich, a oferty nie byle jakie. Ostatnio pokazywałam przeważnie kosmetyki, ale tym razem nawet o nich nie wspomnę :) Zapraszam!
biedronka gazetka



biedronka gazetka
biedronka gazetka
Powyższe zdjęcia pokazują przegląd ofert z Biedronki. Dyskont wprowadził i u siebie ofertę"bieganiową". Oprócz tego kupimy osłonki i ładne konewki, piękne wieszaki oraz pomocne w utrzymaniu ładu ozdobne pudełka. W Biedronce przysmażyć możemy coś na patelni ceramicznej oraz przysmażyć się na nowym leżaku plażowym. Znajdziemy tu także lokówki prostownice i masę produktów dla zwierzaków! Oferty są bardzo ciekawe a aktualne gazetki możecie zobaczyć tutaj [klik!]
gazetka lidl
Lidl oferuje nam tematykę iście wakacyjną - stroje kąpielowe oraz plażowe, walizki potrzebne podczas urlopu.  Nie zapomnijmy o świeżyć goździkach i różach :) Całą ofertę Lidla z najdziecie tutaj [klik!]
gazetka tesco
W Tesco znajdziemy sporo przecenionych produktów BaByliss, m.in. urządzenie do zaplatania włosów, czy inteligentną lokówkę. pore wrażenie wywarła na mnie gazetka z ciekawymi przepisami i inspiracjami na grilla. Z pewnością wykorzystam niejeden przepis. To wszystko oraz nieco więcej znajdziecie tutaj [klik!]
gazetka pepco
W Pepco urzekły mnie wzorzyste sukienki. Tę z lewej strony widziałam ostatnio na żywo i muszę przyznać, że jakość jest całkiem ok! Dostępne były również inne wzory z tego fasonu. Jedna musi być moja :) Ofertę zobaczycie tutaj [klik!]

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...