poniedziałek, 8 czerwca 2015

Mobile Mix #22

Hej Kochani!
Zapraszam na kolejna porcję zdjęć z ostatnich kilkunastu dni. Tym razem baaardzo dużo jedzenia! :)
1. Meliski jak zwykle nie zawodzą i pasują do większości stylizacji! Mam ochotę kupić jakiś model na obcasach, ale ceny 400-500zł trochę przerażają... 
2. Swa ulubione żele Isana z edycji limitowanej, dostępnej nadal w Rossmannie.
3. i 4. Wybielanie zębów nadal trwa. Teraz robię to co 2-3 dni, aby dać odpoczynek przewrażliwionym wybielaniem zębom.
5. Ostatnio było dużo zdrowego jedzenia, jak np. kasza jaglana z żurawiną, kokosem, płatkami migdałowymi i sezamem.
6. Łosoś z piekarnika, bataty i jogurt recki.
7. Najczęstsze śniadanie ostatnimi czasy - placuszki bananowe smażone na oleju kokosowym, domowy dżem, płatki migdałowe i sezam.
8. Coś mi się pomieszało i ostatnio przez 3 dni jadłam na obiad makaron pełnoziarnisty  z tuńczykiem i awokado. Niestandardowe połączenia czasem tworzą zgraną całość :)
9. i 10. Byłam na ślubie Zuzy i Bartka :*
11. W kwiaciarni widziałam piękny bukiet z przeznaczeniem do kościoła. Na żywo daje niesamowity efekt aż musiałam zrobić zdjęcie.
12. Co to za pojazd?! Pierwszy raz coś takiego widziałam :D
13. Jajo na miękko z tostem żytnim, awokado i łososiem - idealne połączenie!
14. Pierwszy raz jadłam pierogi z mąki pełnoziarnistej - wyszły pyszne! Oczywiście z serem ;)
15. Do smażenia używam oleju kokosowego - najzdrowszy wybór. Za ten 0,5l słój dałam 18zł w Makro. Ciekawe ile kosztuje w innych sklepach?
16. Arbuz to owoc, który mogłabym jeść kilogramami. Też tak macie?
17. Nastał czas młodych ziemniaczków - tu z jajkiem sadzonym na oleju kokosowym a zamiast sałaty ze śmietaną szpinak z naturalnym jogurtem greckim i solą. Pycha!
18. Świeży kalafior, masło i bułka tarta - mmmm...
19. Dwa diabełki, czyli siostrzeńcy :)
20. I mój prywatny łobuziak - Wiki :* "Mama zrób mi zdjęcie!" :)

Pozdrawiam :*

11 komentarzy:

  1. Chciałabym gotować takie pyszności jak Ty ;) a córeczka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też kuszą Melisski na obcasach, różowe z czarnym sercem. Przymierzałam i są niesamowicie wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal marzę o prawdziwych melissach. Super butki
    smakowite jedzonko

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ile pyszności :). Może dodasz jakiś post o swoim żywieniu? :) Chętnie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo przypomniałaś mi ! Muszę uzupełnić zapasy oleju kokosowego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie jem fasolkę szparagową z bułką tartą :D Narobiłaś mi smaka na zestaw młode ziemniaki + jajko sadzone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Arbuzem da się napić, najeść i umyć" jak to stwierdził mój brat :D Uwielbiam te owoce, rosną u mnie na działce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ zgłodniałam na noc :) O tak arbuz można jeść i jeść! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rety, ileż ja już czasu szukam tłuszczu kokosowego w sprzedaży i nie mogę nabyć... a tak nie lubię kupować przez internet.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...