poniedziałek, 2 listopada 2015

Bjobj - szampon z wyciągiem z aloesu do włosów suchych i delikatnych, odżywcza maska z owsem do włosów cienkich i zniszczonych

Hej Kochani!
Jestem, żyję i mam się dobrze. Korzystając z chwili, gdy akurat mam wolne, postanowiłam nadrobić blogowe zaległości, cobyście nie uciekli stąd na zawsze ;) Dziś będzie włosowo. Po przetestowaniu mnóstwa szamponów, masek i odżywek z różnych firm, myślałam, że (w tej kwestii) nic mnie już nie zaskoczy. Jakiś czas temu odezwał się do mnie sklep, oferujący sprzedaż naturalnych i organicznych kosmetyków. Jako, że kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy mam pod dostatkiem, to wybrałam sobie produkty do pielęgnacji włosów. Nie myślałam, że tak to się skończy...

Do testów wybrałam sobie nawilżający szampon do włosów suchych i delikatnych z wyciągiem z aloesu [klik!] oraz odżywczą maskę z owsem do włosów cienkich i zniszczonych [klik!]. Stwierdziłam, że zrecenzuję te produkty w jednym poście, skoro używałam ich zawsze razem.
Info od Producenta:
Szampon
- aloes jest rośliną powszechnie znaną ze swoich właściwości leczniczych i szeroko wykorzystywaną w kosmetyce oraz medycynie. Bjobj wykorzystuje w swoich kosmetykach sok z aloesu pochodzącego z upraw organicznych.  Pozyskiwany jest z liści aloesu poprzez tłoczenie na zimno, stosowany w postaci czystej, nierozcieńczonej.  Szampon polecany jest dla włosów suchych i delikatnych, odpowiedni także dla wrażliwej skóry głowy u dorosłych i dzieci.  Dostarcza włosom cennych składników odżywczych, które wzmacniają i rewitalizują włosy.
Innowacyjna formuła soku z aloesu i cytrynowego olejku eterycznego to naturalny, łagodny sposób ba dokładne oczyszczenie skóry głowy i włosów. 
Odżywka - ekstrakt z owsa stosowany w kosmetykach Bjobj jest otrzymywany za pomocą specjalnej obróbki na zimno.  Proces ekstrakcji odbywa się pod ciśnieniem atmosferycznym, w temperaturze pokojowej i pod ścisłą kontrolą, w celu uniknięcia zmian składników aktywnych wrażliwych na wysoką temperaturę i zachowania specyficznych właściwości fizycznych.
Wzbogacony cennymi substancjami pochodzenia roślinnego: olejami,  ekstraktami  roślinnymi  i olejkami  eterycznymi pochodzącymi z roślin z upraw organicznych lub roślin dziko rosnących jest wspaniałym składnikiem w produktach kosmetycznych. Maska polecana jest do włosów cienkich, zniszczonych, łamliwych.  Głęboko odżywczy wyciąg z organicznego owsa odżywia, wzmacnia włosy i skórę głowy.  Witaminowo-odżywcza formuła łącząca także organiczny olejek Jojoba, organiczny olejek ze słodkich migdałów oraz organiczny olej z nasion Makadamia przywraca włosom piękny, zdrowy wygląd i blask. 
Szampon zamknięty jest w opakowaniu otwieranym na pstryczek. Oba opakowania mają odpowiedniej wielkości otwory, są wygodne w używaniu. Szampon ma średnio gęstą konsystencję, jest całkowicie przezroczysty. W kontakcie z ciepłą wodą świetnie pieni się. Ma zapach podobny do peelingu Isany papaja i kokos :) 
Odżywka zaskoczyła mnie swoją konsystencją. Jest gęsta, ale również bardzo delikatna, wodnista i ma mięciutkie grudki. Przypomina mi ubitą śmietanę kremówkę. Sapach słodko-kwaśny. 

Przejdźmy do konkretów. Na czas używania powyższego duetu nie używałam innych kosmetyków do włosów, aby w razie czego, wiadomo było jakie produkty mam obwiniać lub jakie chwalić. Zaskoczona byłam pienieniem się szamponu, gdyż (po naturalnym organicznym produkcie) spodziewałam się raczej tępej konsystencji i sporego użycia produktu do uzyskania jako takiej piany. Okazało się, że produktu trzeba niewiele a do tego świetnie się pieni! Odżywka aplikowała się bez problemu. Po wmasowaniu jej we włosy, trzymałam ją ok. 5 minut. Producent zaleca pozostawić ją na włosach na 10-15 minut, ale dla mnie to za długo ;)

Już po pierwszym myciu uzyskałam efekt, jakiego w życiu nie spodziewałam się. Inne szampony i odżywki, które zachwalałam do tej pory mogą schować się przy tym duecie! Efekt gładkich, sypkich i lśniących włosów przeszdł moje najśmielsze oczekiwania. Włosy rozczesywały się z niebywałą łatwością, nawet rano gdy poprzedniego wieczoru nie rozczesałam włosów po myciu ;) 
Ceny nie należą do najtańszych, ale produkty polecam osobom z długimi, niesfornymi włosami. Z pewnością nie pożałujecie!
Szampon: 33,72zł/250ml [klik!]
Odżywka: 39,10zł/150ml [klik!]

Dajcie znać, czy znacie markę Bjobj?
Pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. Słyszałam już o tej firmie, ale sama ich produktów jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. zaintrygowałaś mnie tym szamponem, aż jestem ciekawa czy sprawdziłby sie u mnie

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...