czwartek, 5 maja 2016

Zestaw Joico CliniScalp przeciw wypadaniu włosów do włosów naturalnych

Hej Kochani!
Poranny prysznic, który spowodował zdenkowanie na raz obu produktów do włosów natchnął mnie do napisania dzisiejszego postu ;) Jestem pewna, że po zużyciu kosmetyków mam wyrobione zdanie na ich temat.
Prawie każda a nas zmagała się lub zmaga z wypadającymi włosami. U mnie zjawisko to nasila się szczególnie jesienią. Oprócz suplementów, które ostatnio pijam, używałam również fajnego zestawu 3 kosmetyków Joico Cliniscalp przeciw wypadaniu  włosów do włosów naturalnych. Zapraszam więc na recenzję! Myślę, że Was zaciekawię.

Info of Producenta:
Szampon Cliniscalp Purifying Scalp Cleanse: oczyszcza skórę głowy z DHT oraz zanieczyszczeń środowiska, które mogą być odpowiedzialne za utratę włosów. Tworzy optymalne środowisko skóry głowy dla wzrostu zdrowych, mocniejszych włosów.
Odżywka Cliniscalp Balancing Scalp Nourish: odżywia, równoważy i chroni skórę głowy. Tworzy optymalne środowisko skóry głowy dla wzrostu  zdrowych, mocniejszych włosów. Stosować po użyciu szamponu Cliniscalp Purifying, nałozyć na mokrą skórę głowy oraz włosy, pozostawić na 1-3 minuty a następnie dokładnie spłukać.
Spray Cliniscalp Advanced Thinning Rescue: silna kuracja przeciw wypadaniu włosów. Formuła Densiox ratuje włosy w zaawansowanym stadium wypadania zwiększając dopływ tlenu do skóry głowy. Dzięki temu składniki docierają do mieszków włosowych, co pomaga stworzyć optymalne środowisko dla skóry głowy dla wzrostu zdrowszych, grubszych włosów (dzięki zawartości liścia mięty). Spray stosuje się 2 razy dziennie, rano i wieczorem na suchą skórę głowy. Sstsuje się od 3 do 5 pompek bezpośrednio na obszary najbardziej dotknięte wypadaniem. Delikatnie wmasować przez ok. 1 minutę.

Wszystkie trzy produkty Joico zawierają hologramy, które gwarantują najwyższą jakość i świeżość kosmetyków.
Szampon i odżywka zamknięte są w opakowaniach na kształt walca. Mają bardzo wygodny aplikator "na pstryk", który nie zawodzi podczas użytkowania. Szampon ma kolor błękitny, lazurowy. Jest przezroczysty i ma gęstawą, żelową konsystencję. Odżywka jest biała, kremowa, z delikatnym niebieskawym zabarwieniem. Oba kosmetyki mają mocny, ale świeży i niedrażniący miętowy zapach dzięki zawartości olejku z mięty pieprzowej. Odżywka pachnie mocniej niż szampon.
Szampon pieni się idealnie, nieważne czy myłam włosy wodą letnią, czy bardziej ciepłą. Świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy z zanieczyszczeń oraz martwych komórek naskórka. Miałam obawy przed używaniem odżywki na skórę głowy. Bałam się, czy odżywka nie sprawi, że włosy będą ciężkie, przyklapnięte i nie będą sprawiały wrażenia nieświeżych. Bo jaki jest sens używania odżywki przeciw wypadaniu włosów na same włosy a nie na skórę głowy?! Moje obawy okazały się bezpodstawne! Nie dosyć, że odżywka świetnie zmywa się z włosów i skóry głowy, to pozostawia włosy mega gładkie i sprawia, że wyglądają bardzo świeżo i zdrowo! Dodam tylko, że szampon czynił włosy tępe w dotyku a jak widać odżywka stanowi idealne jego uzupełnienie. Odżywka zawiera więcej olejku z mięty pieprzowej, pachnie zdecydowanie mocniej  a po umyciu włosów czuję delikatny chłód na skórze głowy a włosy na długo po umyciu pachną miętowo! Całkiem fajne uczucie! :)
Sprayu używa się bardzo przyjemnie. Ma bardzo wygodny aplikator, który psika szeroko i równomiernie. Pachnie również miętowo, jednak troszkę inaczej niż szampon czy odżywka. Przypomina płyn do płukania jamy ustnej Listerine :) Sprayu powinno używać się 2 razy dziennie, jednak ja używałam go tylko raz dziennie. Wiadomo jak to jest rano przed pracą a i czasem po prostu zapominałam... Spray nie obciążył włosów i nie przesuszył ich, czego obawiałam się dużej zawartości alkoholu.
Szampon: 60-75zł/300ml
Odżywka: 80zł/300ml
Spray: 130zł/100ml
Dostępność kosmetyków w swoim mieście możecie sprawdzić na joicopolska.pl

Czas na podsumowanie oczekiwanego efektu, czyli przeciwdziałaniu wypadaniu włosów. Przyznam, że nie bardzo wierzyłam w efekty, chociaż produkty są bardzo profesjonalne i nie tak łatwo dostępne jak myślałam. Szczerze zaskoczyłam się efektami! Ja, która od niepamiętnych czasów zmagam się z wypadaniem włosów, zauważyłam zatrzymanie tego niechcianego zjawiska! Na szczotce pozostaje zdecydowanie mniej włosów niż do tej pory! Nie zdejmuję już co chwila włosów z ubrań, nie wspominając już o zapchanej wannie po kąpieli! Nie pamiętam, czy z taką przyjemnością używałam kiedyś szamponu czy odżywki do włosów. Oprócz efektu, również pod tym względem stawiam je na podium wśród specjalistycznych produktów do pielęgnacji włosów!
Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o tej marce :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. tego właśnie potrzebuję, ale zestaw nie na moją kieszeń;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja tak myślę, nie na moje zarobki ale gdyby pieniądze nie grały roli to z chęcią bym spróbowała :D

      Usuń
  3. A skład tego sprayu jak wygląda?

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Na zadane pytanie odpowiem w tym samy poście oraz u Ciebie na blogu :)

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...