czwartek, 15 września 2016

Intensywna regeneracja dla włosów - szampon i maska Biovax L'Biotica Naturalne Oleje

Hej Kochani!
Moje włosy obecnie przechodzą okres buntu... Jeszcze jesień nie zaczęła się a one już wypadają na potęgę! Niestety jest to dosyć mocno zauważalne, chociażby podczas mycia ich czy czesania. Ostatnio moje włosy używały zestawu (szampon + maska) intensywnie regenerującego Biovax L'Biotica z serii Naturalne Oleje. Nie oczekiwałam spektakularnego efektu, bo to nie produkty przeciw wypadaniu włosów, ale miałam nadzieję, że chociaż minimalnie wzmocnią się. Czy im się udało?! 
Info od Producenta: 
Intensywnie regenerujący szampon ma za zadanie przywrócić włosom naturalny blask, świeżość i energię. Zawiera w swoim składzie 3 naturalne oleje, obfitujące w cenne substancje odżywcze, gruntownie rewitalizujące zarówno włosy jak i skórę głowy. 

Maska/emulsja do włosów Biovax Naturalne oleje to swoista BioOdnowa dla włosów. Kompozycja starannie dobranych, szlachetnych olejów zapewnia kompleksową rewitalizację i odmłodzenie włosów na całej ich długości. Kuracja uwalnia naturalne piękno i energię włosów, przywracając im zmysłowy wygląd oraz utrzymując je w doskonałej formie.

Olej arganowy hamuje proces starzenia , dodaje włosom blasku, sprężystości, efektownie wygładza ich powierzchnię. Olej makadamia doskonale odżywia skórę głowy, warunkując prawidłowy wzrost zdrowych włosów. Olej kokosowy wzmacnia strukturę włosów, zapobiegając ich łamliwości. Zapewnia silny i długotrwały efekt nawilżenia.
Szampon zamknięty jest w małej buteleczce, bo dla mnie 200ml na szampon to za mało. Buteleczka jest wykonana z twardego plastiku, jednak przy końcówce szamponu, nie ma problemów z ich wydobyciem. Zatyczka jest bardzo solidna, otwór odpowiedniej wielkości. Wzornictwo bardzo proste i eleganckie, chociaż dla mnie na odwrocie etykiety jest za dużo informacji :)
Maska zamknięta jest w małym, 250ml plastikowym słoiczku. Jest wykonany równie solidnie jak szampon. Zatyczka gruba, solidna - działa bezawaryjnie. Przyjemne dla oka wzornictwo.
Zaskoczył mnie bardzo przyjemny i elegancki zapach obu produktów. Jest on dosyć mocny, ale nie duszący, czy przeszkadzający w jakikolwiek sposób. Zapach lekko słodkawy, delikatnie orientalny i zmysłowy.
Jeśli chodzi o konsystencję, to szampon zaskoczył mnie totalnie. Pierwszy raz mam do czynienia z taką konsystencją szamponu! Ma on konsystencję rzadszego miodu. Jest bardzo gęsty, niby kremowy, ale delikatnie klejący się podczas aplikacji! Nie pieni się wystarczająco, dlatego już po aplikacji na włosy trzeba je zwilżyć dodatkowo wodą, aby wytworzyła się potrzebna piana. Maska ma dokładnie taką konsystencję, jak większość produktów tego typu. Jednak najważniejszy jest tutaj czas i sposób trzymania jej na włosach. Maskę należy zaaplikować na włosy i skórę głowy, założyć Termocap (plastikowy czepek na włosy), owinąć włosy ręcznikiem i odczekać do spłukania ok. 15 minut. 
Teraz najważniejsze - efekt! Niestety nie mogę pochwalić się tutaj jakąś spektakularną regeneracją włosów... Włosy niestety nie stały się mocniejsze, czy mniej podatne na wypadnie. Dodatkowo zauważyłam, ze stały się spuszone i trudniej jest mi je doczesać po wyschnięciu... Jedyny efekt na plus to mocniejsze nawilżenie włosów oraz ochrona przeciw promieniowaniu UV dzięki zawartości oleju arganowego. Może jeszcze fakt, iż po nałożeniu jej na skórę głowy, nie obciąża włosów.
Szampon:
Pojemność: 200ml Cena: ok. 20zł
Maska:
Pojemność: 250ml Cena: ok. 20zł

Jak widzicie, nie zawsze naturalne znaczy lepsze. Oczywiście nie przeczę, że na innych włosach zestaw ten spisałby się znakomicie. To nawet więcej niż prawdopodobne. Dlatego nie skreślajcie od razu tego zestawu, bo są to tylko moje odczucia na moich wysokoporowatych włosach. Zdecyddowanie bardziej polubiłam zestaw miętowy [klik!]
Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za olejem arganowym, więc raczej ich nie kupię :P Ogólnie maski Biovax się u mnie sprawdzają (polecam pomarańczową do włosów suchych i zniszczonych oraz niebieską - "mleczną") ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki Biovax są za lekkie na moje suche włosy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej akurat ni miałam, ale ogólnie lubię produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie produkty tej firmy. Czytam wiele pozytywnych recenzji i zastanawiam się czy sprawdziłyby się na moich mocno suchych i zniszczonych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  5. moje włosy z biovaxem się nie polubiły:(

    OdpowiedzUsuń

KOMENTUJ. NIE OBRAŻAJ!
Nie toleruję agresji, chamstwa i wulgaryzmów!
Komentarze o takim charakterze będą usuwane.

Website Translator

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...